نوشته شده توسط : سمانه

خرید اینترنتی اسپری تاخیری، اسپری تاخیری محصولی جدید برای افزایش حس جنسی آقایان معمولا برای افرادی که زود انزالی دارند خرید اسپری تاخیری بسیار کاربردی و مفید می باشد چراکه به کمک آن میتوانند حس خوبی را تجربه کنند. بسیاری از آقایان به دلیل نیاز جنسی خود همیشه مشکلات زود انزالی دارند که این مشکل باعث شده بود تا اعتماد به نفس آنها کاهش پیدا کند. برای همین منظور در فروشگاه کدکس بهترین اسپری تاخیری را در اختیار شما قرار دادیم تا دیگر در هنگام رابطه جنسی بتوانید نهایت لذت را تجربه کنید.

اسپری تاخیری چیست؟

اسپری تاخیری نوعی بی حس کننده با درصد خلوص پایین است که توسط متخصص آزمایشگاهی زیر نظر دکتر متخصص ساخته و تولید میشود و پس از تست و خطا این محصول زیر نظر وزارت بهداشت کشور تایید و با بسته بندی های مختلف روانه بازار می شود. این محصولات به حالت پاف یا پاششی عمل می کنند و پس از پاشش به ناحیه تناسلی باعث می شود تا همان نقطه مشخص بی حس شده و این مورد باعث دیر انزالی شده و زمان رابطه نیز چند برابر میشود.

نحوه استفاده از اسپری تاخیری

از آنجایی که بسیاری از افراد نوع مصرف این محصولات را نمی دانند لازم است از نحوه استفاده آن را شرح دهیم. ابتدا مقداری ناحیه تناسلی خود را مرطوب نمایید و سپس یک الی دو پاف اسپری تاخیری به ناحیه مورد نظر بپاشید و سپس ۱۰ الی ۱۵ دقیق صبر کنید. حالا ناحیه مورد نظر را بشویید و رابطه خودتان را آغاز نمایید. همچنین برای لذت بیشتر میتوانید دو پاف از اسپری را بر روی سطح بیضه های خود بپاشید و مقداری صبر کنید سپس شروع به رابطه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

پارس تری دی تابلو کودکانه، خرید تابلو نوری کودکانه بک لایت نسل جدید تابلوهای دکوراتیو می باشد که معمولا به جای چراغ خواب نیز از آن استفاده می کنند. این تابلو با قابلیت اتصال به برق شهری و روشن شدن با نور ملایم میتواند حس خوبی را به کودکتان منتقل کنند. تابلو نوری کودکانه محصولی جدید از گروه هنری پارس 3D با طرح و تنوع بسیار بالا در مدلهای کودکانه برای کودک ها بصورت اختصاصی طراحی و ساخته شده است. این سری تابلوها همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است زیر در متریال و مواد اولیه آن تفاوت قائل شده‌ایم تا مشتریان از این سری محصول رضایت کاملی را داشته باشند. از آنجایی که گیمرها افرادی با روحیه حساس و زود رنج هستند بهترین تصاویر از بازی‌های روز و پر طرفدار را در سبد تولید خود قرار داده‌ایم که بتوانیم طیف وسیعی از مشتریان را نیز ساپورت کنیم.

پارس تری دی تابلو کودکانه

تابلو نوری نوعی تابلوهای لوکس جدید با طراحی حرفه‌ای با ایده جدید هستند که دارای چراغ‌های LED و تصاویر جذاب با کیفیت بالا چاپ می‌شوند که حس خوبی را نیز به مخاطبین القا میکند. بسیاری از بچه‌های از جمله خانم و آقایان علاقه مند به شخصیت خاصی از بازی‌های مدرن هستند که تلاش میکنند تا شخصیت واقعی خودشان را همانند این نوع شخصیت‌ها کنند. پس ما بهترین شخصیت‌ها را با طراحی گرافیکی در این سبد طراحی قرار دادیم که بتوانیم بهترین حس را به مشتریان خود ارائه کنیم.

از آنجایی که بازی‌های کامپیوتر از ۱۰۰% گرافیک طراحی شده است تصاویر همگی گرافیکی و غیر واقعیت فیزیکی پارس تری دی بوده و طراحان ما از تکنیک‌های جدید حرفه‌ای برای تولید تصاویر خاص کمک میگیرند تا تابلوهای لوکس نوری جذاب را پیاده سازی کنند. هم اکنون برای اولین بار در کشور تولید انواع تابلوهای خاص لوکس گیمیر را در دست تولید قرار داده‌ایم و افرادی که علاقه مند با بازی‌های جدید روز هستند با انتخاب شخصیت و صحنه‌های مختلف سفارش خودشان را ثبت کنند. همچنین اگر به دنبال تصاویر خاص و جدید هستید نیز می توانید طرح‌های سفارش خودتان را برای ما ارسال کنید تا طبق سفارشات شما عزیزان تابلو مورد علاقه شما را پیاده سازی کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

اسلایم اودی بزرگترین تولید کننده اسلایم با جدیدترین دستگاه‌های تمام اتوماتیک دارای نماد سیب سلامت به عنوان تولید کننده برتر اسلایم در کشور می باشد. گروه Oddy Toys دارای بیش از 60 مدل اسلایم در سایز بندی گوناگون عرضه شده که هر کدام بنا به سلیقه کودکان از استقبال خوبی برخوردار است. معمولا طبقه رنج سنی از این محصول میتوان از +5 سال شروع شود پس محدودیت اسلایم oddy در خلاقیت ذهنی و فکری کودکان برای استفاده و بازی اسلایم اودی وجود ندارد.

اگر به دنبال اسلایم با کیفیت با قیمت ارزان هستید می‌توانید محصول مد نظرتان را از همین فروشگاه تهیه و خریداری کنید. اسلایم یکی از وسایل بازی است و خیلی از کودکان برای سرگرمی خود از آن استفاده می‌کنند، این محصول از آنجایی مورد توجه کودکان قرار گرفت که جذابیت زیادی داشت و از آنجایی که‌این محصول دارای صدای بسیار خارقالعاده‌ای بود کودکان جذب آن شدند. روند بازی کردن با آن بسیار ساده است و فقط کافیست تا آن را ورز داده و سپس لایه‌های کناری آن را روی هم انداخته و سپس آنها را بفشارید تا حس خوب آن را درک کنید. برای سفارش خرید اسلایم ارزان هم اکنون می‌توانید بصورت غیر حضوری با شماره‌هایی که در اختیارتان قرار داده‌ایم تماس بگیرید و سفارش خودتان را ثبت کنید.

اسلایم oddy

نحوه خرید اسلایم

نحوه خرید بسیار آسان است پس قبل از سفارش ابتدا نوع اسلایم را مشخص کنید همانطور که می‌دانید بیش از 30 مدل slime در بازار وجود دارد و هر کدام از آنها مخاطبین مخصوص خودش را دارد. نحوه سفارش به دو روش قابل انجام است روش اول ابتدا وارد بخش فروشگاه سایت شوید و محصول مد نظرتان را انتخاب و سپس اطلاعات خود را به طور کامل وارد نموده و بر روی دکمه ثبت نهایی کلیک کنید. روش دوم می‌توانید با شماره‌هایی که در اختیارتان قرار داده‌ایم تماس بگیرید و سفارشتان را بصورت تلفنی و یا در واتس اپ ثبت کنید. همچنین قبل از سفارش تلفنی ابتدا وارد بخش فروشگاه شوید و با انتخاب محصول مد نظرتان نام آن را به کارشناس فروش بگویید تا ثبت سفارش شما تکمیل شود. شایان ذکر است نحوه پرداخت بصورت کارت به کارت بوده ابتدا هزینه را واریز کرده و سپس اطلاعات کامل خودتان شامل آدرس، شماره تماس و فامیل شریفتان به همراه عکس فیش واریز برای شماره‌هایی که قرار داده‌ایم در واتس اپ ارسال کنید تا مرسوله برای شما ارسال شود.

قیمت انواع اسلایم

قیمت اسلایم بر اساس نوع مواد اولیه که در آن به کار رفته است مشخص می شود پس تفاوت اسلایم با کیفیت و بی کیفیت در نوع نواد اولیه آن است. اگر قرار بر این است تا یک اسلایم با کیفیت خریداری کنید قطعا قیمت آن نسبت به دیگر محصولاتی که در بازار بوده متفاوت است. به همین خاطر ما تلاش را بر افزایش رضایت مشتری قرار داده‌ایم هر چقدر کیفیت محصولات بالاتر رود قیمت نیز افزایش پیدا می‌کند. پس تلاش کرده‌ایم محصولات خود را با فرمولاسیون بهینه شده از مواد اولیه با کیفیت تولید کنیم تا افراد مشتریان بتوانند با قیمت مناسب اسلایم مد نظرشان را خریداری کنند. برای مشاهده لیست قیمت اسلایم با شماره‌هایی که در سایت قرار داده‌ایم در واتس اپ پیاده داده و عبارت “لیست قیمت اسلایم” را بنویسید تا قیمت برای شما ارسال شود.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()