نوشته شده توسط : سمانه

سوالی که در هنگام توليد محتواي ويديويي در ذهن بعضی از افراد به وجود می آید ایده یابی و انتخاب موضوع مناسب است و شامل چند دسته می باشد. دسته اول این نوع محتوا باید شامل دو پروسه سمعی و بصری باشد و صوت با تصویر هماهنگ باشد مثلا اگر قرار است محتوای موشن گرافیک تولید شود باید صدا هماهنگی کامل با تصویر داشته باشد. همچنین دسته دوم محتوای ویدیویی معرفی مستقیم محصول در این نوع ویدیوها باید مخاطب در مقابل دوربین قرار بگیرد و در مورد محصول یا خدمات خود توضیح کاملی ارائه شود البته ناگفته نماند در این نوع فیلم ها میتوانید توضیحاتی در مورد وسایل و ساختار شرکت و یا کارخانه ارائه دهید.

تولید محتوای ویدیو

گاهی مواقع برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی باید طبق یک برنامه ریزی از قبل تعیین شده اقدام کنید تا بتوانید ویدویی تاثیر گذار ساخته شود تیم کاسب باشی در این زمینه فعالیت گسترده ای برای ساخت تیزرهای تبلیغات انجام داده و توانسته در این مسیر گامی بزرگ بردارد. محتوای ساخته شده توسط این مجموع بسته به نوع فضای محیطی در کیفیت های ۴K، Full HD و HD عرضه میشود. رزولوشون هر کدام برای محیطی مخصوص مورد استفاده قرار میگیرد و بر اساس نیاز قابلیت پیاده سازی دارد. اگر قصد دارید تا یک محتوای فوق حرفه ای ساخته شود باید یک سناریو آماده کنید و برای گویندگانی که قرار است در ویدیو حاظر شوند و یا دیکته شود ارائه شود. سناریو باید کاملا اختصاصی و ادبی نوشته شود و هر کدام در سنکانس مخصوص خودش ارائه شود این کار ممکن است چندین روز زمان ببرد.

ایده برای تولید محتوای ویدیویی

معمولا محتوایی ارزشمند است که بتواند روی مخاطبین تاثیر گذار باشد پس ایده یابی در ساخت تولید محتوای ویدیویی بسیار تاثیر گذار خواهد بود زیرا اگر خروجی لازم از فیلم ساخته شده بدست نیایید عملا هزینه در نظر گرفته شده برای این کار بیهوده خواهد بود. برای همین منظور طبق تجربیات به دست آمده می توانیم در کنارتان به ایده پردازی بپردازیم و اگر ایده ای برای محتوای خود ندارید آن را به عهده ما قرار دهید تا ما این مسیر را برای شما هموار و یک دست کنیم. ایده تولید محتوا را به عهده تیم ما بگذارید همه بخش های ساخت و تولید از صفر تا صد را پس از عقد قرارداد برای شما انجام خواهیم داد و در زمان مقرر برای شما ارسال خواهیم نمود.

ابزار و قیمت تولید محتوای ویدیویی



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

تا خودمان همچنین مهمان ها نیازی به چیزی پیدا نکنند. پس نتیجه می گیریم که یک میز غذاخوری کامل، به وسایلی چون نمکدان و آبلیمو خوری که می توان این دو را با هم ست کرد، نداشته باشد. یا ممکن است نیاز به برخی ادویه ها داشته باشیم که آن هم باید سر میز باشد. ما اگر می خواهیم میز غذاخوری شیک و زیبایی داشته باشیم، خرید این ظروف لازم می باشد. زیرا به وسیله آنها میز ما زیباتر می شود. برای این کار ما باید ست آبلیمو خوری بخریم. چون نه تنها جزو وسایل لازم هنگام غذا خوردن سر میز است.

آبلیمو خوری

بلکه میز را هم تزئین کند و کاری کند تا میز زیبا به نظر برسد. البته ما می توانیم ظرف آبلیمو خوری را به صورت تکی خریداری کنیم. ولی باید بدانیم که اگر می خواهیم میز ما شکیل تر به نظر برسد، ـن را به صورت ست خریداری کنیم. ست این ظرفها معمولا چون پایه دارند، قشنگ تر به نظر می رسد. زیرا با این کار به زیبا کردن دکوراسیون اشپزخانه هم کمک می کند. ست اینها شامل ابلیموخوری و نمکدان و ظرف فلفل است. در رستوران هایی که به دکوراسیون اهمیت می دهند می تواند این ظروف به آنها کمک زیادی کند. چون میز کاملی باید داشته باشند پس برسر هر میز از نمکدان و آبلیموخوری و جای فلفل باید استفاده کرد. کار آنها را راحت می کند درعین حال که میز زیباتری هم دارند.



:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

بعضی از افراد چون شناخت کافی از کسب و کار اینترنتی ندارند فکر می کنند این نوع شغل مخصوص افراد تنبل است درصورتی که این طور نیست. باید بدانیم این افراد باید تخصص کافی داشته باشند و با دنیای دیجیتال همیشه در ارتباط باشند تا روش کسب و کار را به طور دقیق بررسی کنند. باید برای این کار صبر و حوصله فراوان داشته باشند. زیرا رقابت بسیار نزدیک است. برای نمونه اگر بخواهید با مشارکت در فروش پول به دست بیاورید باید اصول بازاریابی را یاد بگیرید. یا در وبلاگ نویسی باید مطالب جذاب  داشته باشید اگر می خواهید از بقیه جلوتر باشید. و یا اگر اینفلوئنسر هستید، باید سابقه کاری و رزومه مناسبی داشته باشید. اگر پشتکار و توانایی کافی داشته باشید می توانید موفق شوید و کسب و کار خوبی به جیب بزنید.

همه افراد جامعه می توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند تنها با داشتن یک لپتاب یا یک کامپیوتری خانگی و یک دستگاه گوشی هوشمند می توانید کسب و کاری راه اندازی کنید و می توانید برای مثال در زمینه انتشار مطالب دینی و مذهبی یا در زمینه مشاور خانواده و یا امور روانشناسی فعالیت کنید. با کمترین سرمایه اولیه می توانیم بهترین درآمد را کسب کنید. شاید بعضی ها بگویند که خرید اینترنت و گوشی هوشنمد یک مسئله است ولی باید بدانیم که در زندگی امروزه همه با آن سرو کار داریم و بخش معمولی زندگی افراد شناخته می شود.

کسب کار بدون سرمایه در اینترنت

یکی از انواع کسب و کارها این است که هنرمندان و ورزشکاران معروف یا افرادی که دارای قابلیت منحصر به فرد هستند می توانند در اینستاگرام ، فیلم یا عکس ، لایو یا پخش زنده بگذارند و از این طریق دنبال کنندگان زیادی برای خود داشته باشند. هرچه این پیج ها بیشتر باشد، صفحه موردنظر برای تبلیغات بسیار مناسب می شود. فقط کافی است که یک صفحه بسازید و با سایر کاربران در ارتباط باشید اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید می توانید با آموزش کسب درآمد از اینستاگرام همراه باشید. هرچه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد، کسب درآمد شما بیشتر می شود. همین کار را با تلگرام هم می توان انجام داد. چون تنوع در این شبکه نیز زیاد است. می توانید یک کانال نصب کنید و از طریق آن محصولات یا موضوعات خود را در آن قرار دهید. سپس به جذب اعضا برای کانال خود اقدام کنید. بعد از آن کم کم کاربر کانال شما افزایش پیدا خواهد کرد.

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه اولیه



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 خرداد 1400 | نظرات ()