نوشته شده توسط : سمانه

نمایندگی پکیج بوش اصفهان پکیج های دیواری بوش که در طول مدت زمستان که به صورت شبانه روز در حال کار هستند می بایست هر دو سال یکبار توسط مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز تعمیر پکیج در اصفهان سرویس شوند. این سرویس نقش عمده ای در بالا بردن راندمان پکیج و دیرتر خراب شدن قطعات پکیج دارد . نصب ، سرویس و نگهداری پکیج بوش به هیچ عنوان نباید توسط سرویس کاران غیر مجاز صورت گیرد .

نمایندگی پکیج بوش در اصفهان

اصفهان پکیج تعمیرگاه مجاز پکیج های کمپانی بوش Bosch و یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر پکیج بوش در اصفهان می باشد که سالهاست به صورت کاملا تخصصی در این زمینه فعالیت می کند.

در بخش نمایندگی پکیج بوش در اصفهان ما همواره می کوشیم تا بهترین خدمات را به تمام نقاط اصفهان ارائه کنیم. مهم نیست که از کدام نقطه اصفهان باشید، فقط کافیست تا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما با هماهنگی در محلتان حضور پیدا کنند.

ما با داشتن متخصص ترین تعمیرکاران در سطح اصفهان توانسته ایم تجربه چندین ساله خود را در نمایندگی پکیج بوش اصفهان با علم روز دنیا گره بزنیم و یکی از مراکز تعمیر به روز در این زمینه باشیم .

نصب سرویس و تعمیر پکیج بوش در اصفهان

سرویس پکیج در کمترین زمان ممکن توسط تکنسین های مجرب انجام می گردد . هدف ما جلب رضایت شماست .

 

تلفن های تماس با نمایندگی پکیج بوش در اصفهان

۰۳۱۳۳۳۸۶۸۸۱ و ۰۳۱۳۳۳۷۲۱۲۵

کارشناس فنی مهندس حاجیان پور: ۰۹۱۳۳۶۹۶۴۰۰

نمایندگی پکیج بوش در اصفهان سه مدل کلاسیک تک مبدل فن دار، comfort دو مبدل فن دار با دو ظرفیت و مدل exclusive دو مبدل فن دار می‌باشد که تمامی مدلها در اصفهان موجود می باشد.

استفاده از پکیج‌های دو مبدل در ساختمان‌ها برای تامین آب گرم مصرفی و تامین آب گرم سیستم گرمایشی و شوفاژها مورد استفاده قرار می گیرد. مدل‌هایی که دارای فن، محفظه احتراق بسته داشته و در صورتی که محل نصب پکیج در تراس یا محیط باز منزلهای اصفهان در نظر گرفته شده باشد مناسب است.

مدل های مختلف پکیج دیواری بوش دارای سیستم مدولار الکتریکی و سنسور NTC برای کنترل دمای آب است.

ویژگی پکیج دیواری Bosch اصفهان

از دیگر ویژگی‌های پکیج‌های بوش می‌توان به سیستم جرقه زن خودکار، سیستم حفاظت از شعله، سیستم عیب یاب الکتریکی خودکار، قابلیت اتصال به سیستم خورشیدی است.

پکیج دیواری بوش دارای استاندارد (EN 483-2000) و گواهینامه دو ستاره (EN 13203) از اروپاست.

استفاده از پکیج دیواری Bosch در اصفهان نسبت به آب گرمکن و شوفاژ خانه مرکزی مزایای بیشتر دارد از جمله می‌توان به کم بودن نوسان دمای آب گرم در آن، اشغال فضای کمتر، هزینه کمتر و راندمان بالاتر اشاره کرد.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

سفارش و خرید عمده کاندوم کدکس، هم اکنون شما مشتری گرامی درنظر داشته باشید این محصولات از دسته وسایل بهداشتی مصرفی بوده و در 20 مدل عرضه شده و هرکدام از آنها دارای ویژگی مخصوص می باشد. شایان ذکر است کاندوم عمده کدکس در دو نوع 12تایی و 3تایی عرضه می شود و بنا به نیاز مشتریان و سفارشات با تولید روز برای آنها عرضه میشود. تاریخ مصرف محصولات kodex معمولا 5ساله می باشد که این گویای کیفیت تولید محصول و ماندگاری آن در بازه زمان طولانی بوده که خودش به تنهایی ضمانت کیفیت را تصدیق می بخشد.

طراحی کاندوم kodex از برند آمریکایی بهره گرفته شده و کیفیت آن تحت لیسانس و همانند کیفیت مدل آمریکایی سفارش و خرید عمده کاندوم کدکس آن بوده که میتواند حس لذت را در افراد چند برابر کند. معمولا یکی از تست‌هایی که برای کاندوم در نظر گرفته می شود میزان مقاومت آن در برابر فشار می باشد که این مقاومت آن را نشان می دهد. پس از لحاظ کیفیت برند کدکس یکی از بهترین های ایران بوده و با عنوان kodex nach عرضه می شود. هم اکنون مشتریان عزیز می توانند برای دریافت لیست قیمت عمده کاندوم کدکس از همین بخش با شماره های پشیتبانی تماس گرفته و سفارش خودتان را ثبت نمایید.

خرید عمده کاندوم کدکس بصورت مستقیم از شرکت بدون واسطه از سیلانه سبز با قیمت دست اول خرید کنید. تمامی محصولات کدکس از جمله کاندوم در تنوع 20 مدل را بصورت مستقیم خریداری کنید. شرکت کدکس بیش از 2 دهه فعالیت متمرکز بر روی تولید کاندوم توانسته مقاوم اول تولید و کیفیت را از آن خود کند و پس از دریافت ایزو 9001، ایزو 10002، ایزو 4074، ایزو 13485 و ایزو 10004 بهترین کیفیت را جهت صادرات دریافت نمود. هم اکنون محصولات کاندوم کدکس در کشوره های اروپای شرقی، روسیه، ترکیه کشورهای همسایه نیز صادر می شود که این دست خوش شرکت کدکس بوده و توانسته با در نظر گرفتن رضایت مشتریان این محصول را در اختیار هم وطنان گرامی قرار دهد.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

پخش عمده کاندوم در تهران، همراه شما هستیم در فروشگاه و مرکز پخش و عمده فروشی کاندوم در تهران با نازلترین قیمت نمایندگی که بر اساس تعداد و حجم خرید سفارشات نیز به سراسر استان ارسال خواهد شد. همکاران گرامی و عزیز امیدواریم که بتوانیم هر آنچه نیاز دارید را از این فروشگاه بتوانید تهیه کنید این محصولات 100% بهداشتی و به تاریخ روز تولید برای مشتریان گرامی ارسال میشوند. همکاران گرامی داروخانه های سطح شهر، سوپر مارکت‌ها و لوازم بهداشتی از آنجایی که فروشگاه بصورت آنلاین محصولات خود را عرضه می کند. در هر ساعت از شبانه روز قابلیت ارسال سفارشات را داریم. معمولا بازه زمانی ارسال در صورت موجود بودن پیک شهری از ساعت 6 صبح تا 12 شب یکسره قابلیت ارسال را داریم فقط کافیست تا لیست سفارشات خودتان را برای کارشناس فروش ارسال نمایید.

از آنجایی که بعضی مواقع حجم سفارشات بالا می رود در صورت خرید قبل از هرچیز استعلام موجودی محصولات را بگیرید و سپس اقدام به خرید آنلاین کنید. فروشگاه اینترنتی اسکای رز به عنوان عرضه کنند محصولات جنسی به نمایندگی کدکس، اورس، ساگامی، کاپوت و… در صورتی که محصول مورد نظر در فروشگاه یافت نشد می توانید نوع محصولی که نیاز دارید را برای ما ارسال کنید تا از کارخانه بصورت مستقیم تهیه و برای شما عزیزان ارسال کنیم.

جهت خرید عمده کاندوم در تهران میتوانید با شماره 09107640897 تماس بگیرید



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

فروش عمده کفش اسپرت مردانه، در این بخش اگر به عنوان مشتری عمده کفش اسپرت مردانه میخواهید لیست محصولات موجود فروشگاه را بررسی کنید میتوانید از بخش لیست کفش اسپرت محصولات را مشاهده کنید. سپس با انتخاب کفش های موجود در سبد خرید خود تعداد آن را مشخص نموده و ثبت نهایی را بزنید ولی در بخش پرداخت آنلاین اقدام به پرداخت نکنید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند. همچنین در جهت دریافت لیست قیمت عمده محصولات میتوانید با شماره های پخش عمده کفش اسپرت مردانه تماس بگیرید و لیست قیمت محصولات را در کانال های عمده فروشی ما مشاهده کنید.

هم اکنون تلاش داریم تا محصولات را مستقیم به دست مصرف کننده برسانیم و بدون واسطه شما عزیزان بتوانید هر مدل کفش مردانه ورزشی را نیاز داشته باشید فروش عمده کفش اسپرت مردانه از ما تهیه کنید. تمامی محصولات از تهران برای تمام نقاط کشور از طریق باربری ارسال میشود و فقط کافیست تا لیست سفارشات خودتان را برای ما ارسال نمایید تا فاکتور صادر شود و سفارشات برای شما عزیزان ارسال گردد.

چطور به روش خرید آنلاین عمده کفش اعتماد کنیم؟

کلارک شوز زیر مجموعه هولدینگ پخش عمده محصولات مصرفی اسکای رز می باشد که این مجموعه دارای جواز کسب و بیش از ۱۵ سال تجربه فروش در بحث انواع محصولات و کالای مصرفی برای مشتریان می باشد. از این رو تصمیم گرفتیم تا هرآن چیزی که مشتریان بصورت عمده میخواهند تهیه کنند را در اختیار آنها قرار دهیم. همچنین ما در مجموعه خود از جدیدترین مدلهای روز کفش اسپرت همیشه رونمایی میکنیم تا شما عزیزان بتوانید محصولات مورد علاقه خود را انتخاب و سفارش دهید. پس بدون استرس جهت استعلام و جوازهای فروش مجموعه میتوانید با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید و در صورت تایید از مجموعه ما خرید نهایی خودتان را انجام دهید.

خرید کفش در اصفهان

هم اکنون به عنوان اولین عرضه کننده مستقیم کفش اسپرت مردانه در کشور سعی کردیم تا مشتری را به عمده فروش و تولید کننده وصل کنیم تا افراد با قیمت تمام شده پایین تری سفارشات خودشان را در شهر خود تحویل بگیرند.

شماره کارشناس فروش عمده کفش اسپرت مردانه

۰۹۱۰۷۶۴۰۸۹۷ – ۰۹۳۳۳۲۳۲۰۱۰

https://t.me/medacoshoes



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

سفارش عمده اسلایم از کارخانه، اگر میخواهید در یک شغل پردرآمد و کاملا کاربردی در حوزه کودکان فعالیت کنید و یا شاغل هستید و در کنار جنس های خود اسلایم هوبی را نیز اضافه کنید می توانید از همین بخش برای دریافت لیست قیمت عمده اسلایم اقدام کنید. این محصولات در کارتن های مختلف با بسته بندی ضد ضربه آماده میشود و از طریق باربری تهران به اقصی نقاط کشور ارسال میشود. فرقی ندارد شما در مرکز شهر باشید یا شهرهای کوچکتر ما با تمام باربری‌های سایر شهرها همکاری دارید و فقط کافیست تا نام باربری را به همراه سفارشتان برای ما ارسال کنید و ظرف مدت 3 روز کاری سفارشات خودتان را دریافت کنید.

سفارش عمده اسلایم

از آنجایی که اسلایم یک اسباب بازی مصرفی بوده و به مرور زمان کوچک میشود بازار گرمی دارد و بسته به نوع کیفیت اسلایم کشسانی و قلنج آنها نیز مشخص میشود. هم اکنون در جهت خرید عمده اسلایم اگر به عنوان مشتری عمده درخواست لیست قیمت دارید می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و برای دریافت لیست قیمت اعلام کنید تا در شبکه های اجتمای لیست قیمت برای شما عزیزان ارسال شود.

کارخانه تولید اسلایم عمده هوبی در نظر دارد تا تنوع خود را در رقابت با همکاران افزایش دهد و کیفیت را در راس کار خود قرار داده تا بتواند بهترین محصولات را برای مشتریان خود ارسال کند. این محصولات اعم از اسلایم کره ای، خامه ای، اکلیلی، متالیک، پفکی، واتراسلایم، نوتلا، بستنی، آیس پک و … از محصولاتی هستند که این روزها مشتریان زیادی را به خود جذب نموده و برای مشاهده لیست محصولات جدید میتوانید سفارش عمده اسلایم از کارخانه با شماره های ما در بخش پشتیبانی تماس بگیرید. همکاران ما در بخش فروش عمده اسلایم بصورت روزانه فعالیت می کنند و در جهت پاسخ به سوالات شما دریق نمی کنند هر سوالی در زمینه خرید عمده دارید با ما در میان بگذارید.

قیمت عمده اسلایم

برای دریافت لیست قیمت عمده اسلایم مستقیم از کارخانه میتوانید بدون واسطه اقدام به خرید کنید، برای دریافت لیست قیمت عمده اسلایم میتوانید در ادامه تمام محصلات را به همراه عکس اسلایم مشاهده کنید. این محصولات صادراتی هستند و دارای 6 ماه ضمانت کیفیت هستند تمامی محصولات با 10% تخفیف خرید بالای 15 کارتن انجام پذیر خواهد بود. شرکت تولید عمده اسلایم هوبی تویز محصولات خود را با نشان سیب سلامت به بازار عرضه می کند.



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

قیمت عمده تابلو شب خواب، معمولا این تابلوها بر اساس ایده های نو ساخته میشود و با توجه به نوع تصاویر متریال به کار رفته در آنها متفاوت است. این محصولات در چند کیفیت متفاوت ساخته می شود که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. اما متریال اصلی بکار رفته در این تابلوها از جمله پارچه مخصوص با کیفیت بسیار مقاوم بوده که در برابر هر گونه اتفاقات طبیعی مقاوم است. و چارچوب PVC درجه یک که می تواند کیفیت را برای مشتریان تضمین کند. و در آخر متریال اصلی مثل چراغ، تجهیزات برقی که در کنار هم اتصال پیدا می کنند و میتوانید از آن برای نوردهی استفاده کنیم.

در آخر باید با انواع چراغ های روشنایی برای تابلوهای شب خواب آشنا شوید که در قیمت نهایی آنها تاثیر گذار خواهد بود. چراغ های نوری LED, SMD و NEON از جدیدترین محصولات نوری با کاهش مصرف انرژی می باشد که با توجه به کاربرد تابلوهای خواب می تواند متفاوت باشد اما این چراغ ها را در نظر گرفتن تصاویر استفاده می شود و در گاهی مواقع با توجه به روشنایی یکدست نیاز به چراغ های نئون می باشد تا نوری یک دست و کشیده را برای ما ایجاد کند. پس بهتر است برای خروجی کار از این مدل چراغ استفاده شود.

قیمت تمام شده محصولات بر اساس سفارشات مشتریان ارائه می گردد و با توجه به اینکه ما یک قیمت پایه در جهت خرید عمده تابلو خواب داریم سفارشات حداقلی را مشتریان باید رعایت کنند. از آنجایی که این محصولات هیچ گاه قدیمی نمی شوند و روز به روز به تعداد مشتریان آن افزوده می شود پیشنهاد میکنیم که حتما کاتالوگ نمونه محصولات را مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید آن کنید.

گارانتی تابلو شب خواب چگونه است؟

اگر شما هم بخواهید به عنوان مشتری اقدام به خرید عمده تابلو شب خواب نوری کنید باید به چند نکته مهم دقت کنید تا در هنگام پخش موی رگی محصولات به مشکل نخورید و مشتریان را مجاب کنید تا چگونه بتوانند از کارت گارانتی محصولات خرید کنند. تمامی محصولات این فروشگاه از 36 تا 48 ماه گارانتی داشته و طبق کارت گارانتی و شرایط استفاده از آن مشتری نهایی می تواند عمل کند. قیمت عمده تابلو شب خواب روی تمام اجناس فروخته شده یک کارت گارانتی اختصاصی ارائه می شود که باید به مشتریان ارائه کنید. از آنجایی که کیفیت محصولات ما بصورت اختصاصی از بهترین متریال استفاده می گردد تلاش نمودیم تا به عنوان تولید کننده برتر در این عرصه بصورت مستقیم محصولات با کیفیت را ارائه کنیم. و رفته رفته به کیفیت هر یک از محصولات خود ارائه کنیم.

چگونگی روش ارسال تابلو شب خواب چگونه است؟

از آنجایی که این تابلو یک محصول حساس به ضربه می شود و بر حسب تجربه تمامی محصولات با یک بسته بندی اختصاصی از طریق اتوبوس رانی به سراسر کشور ارسال می گردد. چون حمل و نقل با اتوبوس کالا 100% سالم به دست مشتری عمده می رسد و هیچگونه ضرر مالی برای وی نخواهد داشت. همچنین با توجه به نوع بسته بندی تلاش کردیم تا بهترین پوشش را ایجاد کنیم که بتوانیم کالا سالم به دست مشتری برسد.

اگر قصد خرید عمده تابلو شب خواب را دارید می توانید با کارشناس فروش 09386818140 تماس بگیرید و پس از دریافت کاتالوگ محصولات اقدام به خرید و سفارش خود کنید. تمامی محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هدف ما کیفیت بالا و کاهش هزینه تمام شده است تا مشتریان با خیال آسوده اقدام به خرید محصولات کنند. هم اکنون در هر کجای کشور که باشید می توانید بصورت مستقیم اقدام به خرید کرده و سفارش خود را در مدت زمان نهایت یک هفته تحویل بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

خرید اینترنتی کاندوم خوراکی، خرید کاندوم با بهترین برندهای ایرانی و خارجی از فروشگاه اینترنتی اسکای رز بصورت بسته بندی مختلف می توانید تهیه کنید. کاندوم یک وسیله پلاستیکی از نوع نایلکس می باشد که بصورت لایه ای بر روی ناحیه تناسلی قرار می گیرد و در هنگام رابطه می توانید با خیال راحت از لحظات خود حداکثر لذت را ببرید. کاندوم ها در انواع مختلف تولید می شوند و عبارتند از معمولی، تنگ کننده، خاردار، تاخیری و … با توجه به نیاز افراد و افزایش رضایت طرفین هر کدام با توجه به سلایق افراد انتخاب و خریداری می شوند. از آنجایی که این محصول کاربردی بسیار پر مصرف می باشد و با عناوین مختلفی در داروخانه های سراسر کشور عرضه می شود تصمیم گرفتیم تا بهترین محصولات را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهیم.

لیست قیمت انواع کاندوم

بسیاری از افراد به دنبال لیست قیمت انواع کاندوم با توجه به کارایی که دارند هستند و شما در این بخش می توانید لیست انواع آنها را به همراه قیمت مشاهده کنید. لطفا دقت بفرمایید که هر کدام از این محصولات در جهت خاصی استفاده می شود و اگر برای اولین بار می خواهید تجربه استفاده از آن را داشته باشید لطفا مشخحصات محصولات را به طور کامل مطالعه کنید. فروشگاه اسکای رز تلاش نموده تا واسطه ها را از میان بردارد و بصورت مستقیم اقدام به فروش کاندوم بصورت اینترنتی کنند در هر ساعت از شبانه روز می توانید اقدام به خرید اینترنتی کاندوم کنید.

معرفی انواع برند کاندوم

با توجه به افزایش جمعیت شرکت های بزرگی دست خرید اینترنتی کاندوم خوراکی به تولید انواع کاندوم شده اند که می توانند به نسبت کیفیت و رضایت مشتریان ختم شود. پس از میان برندهای معتبر با نام های کاندوم کدکس kodex، کاندوم کاپوت kapoot، کاندوم فیستا fiesta، کاندوم ایکس دریم xdream، کاندوم چرچیلز churchills، کاندوم ایموشن Emotion، کاندوم گودلایف Goodlife حضور دارند. حالا این شما هستید تا با توجه به سلیقه جنسی خود اقدام به خرید کاندوم مورد نظرتان کنید. تمامی بسته ها با توجه به رعایت شئونات افراد بصورت کاملا محرمانه ارسال می شود تا در هنگام تحویل به مشکل نخورید.



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

خرید کاندوم به عنوان یک محصول بهداشتی جنسی میتواند به عنوان رعایت بهداشتی جنسی استفاده نمود. که نقش آن در سلامت افراد بسیار حائز اهمیت بوده و به بهبود رابطه زناشویی بسیار کمک میکند زیراکه اغلب آنها آغشته به ژل های روان کننده لیز هستند. کاندوم دارای یک لایه بسیار نازک در حد چند میکرون بوده و در جهت جلوگیری ناخواسته بارداری بسیار مهم است.

انواع محصولات کاندوم بهداشتی

همانطور که باید بدانید کاندوم انواع مختلف دارد که میتوان به خرید آنلاین کاندوم ، خاردار، میوه ای، تاخیری، تحریک کننده، برقی، ساده و … اشاره نمود. اما بسته به سلیقه افراد هر کدام از این محصولات برای استفاده شخصی افرادی که میخواهند برای رابطه خود استفاده کنند خریداری میشود. برای شناسایی بهتر انواع‌کاندوم بهتر است تا در این بخش لیست انواع آن را مشاهده کنید و سپس با توجه به نیازخود آن را تهیه کنید.

برند معتبر کاندوم کدکس چیست؟

خرید آنلاین کاندوم به عنوان اولین تولید کننده کاندوم‌های بهداشتی در کشور فعالیت خود را آغاز نمود و میشه گفت بهترین محصول برتر در این مورد است که با برندهای معتبر خارجی رقابت مستقیم دارد. محصولات کاندوم کدکس در سراسر کشور بصورت مستقیم از طریق کارخانه و سایت کدکس ارسال خواهد شد. شما هم میتوانید به عنوان مشتری عالی از همین بخش اقدام به خرید محصولات کدکس کنید و آن را بصورت بسته بندی محرمانه درب منزل تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی انواع کاندوم

اگرچه خرید حضوری و مراجعه به فروشگاه های مختلف و جستجو در میان آن ها جز روش های مرسوم برای تهیه اقلام مورد نیاز خانواده ها می باشد، ولی امروزه با وجود مشغله هایی چون ساعات کاری زیاد و سپری شدن زمان در ترافیک های طولانی، افراد به دنبال روش های جایگزین سریع تر و در دسترس مثل خرید آنلاین هستند. به همین منظور سایت های متعددی مثل فروشگاه اینترنتی کدکس دات شاپ اقدام به عرضه و فروش مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین محصولات مورد نیاز خانواده ها، از برترین برندهای ایرانی کرده اند.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

فروش عمده حباب ساز، همیشه وجود یک کارخانه اختصاصی برای محصولات سرگرمی حباب ساز در کل کشور حس میشد. سالها زمان برد تا با طراحی وایده یابی خلاقیت های هنری تیم اسباب بازی اودی تویز دراتاق فکر تصمیم گرفتیم تا در تولید محصولات خود تحولی ایجاد نموده و به کشور خود خدمت کنیم. از این رو در سال 1401 تصمیم گرفتیم تا خط تولید انواع حباب ساز عروسکی به همراه مایع درجه یک ساخت حباب را شروع کنیم و به حمد خدا همه تلاش‌ها ثمر بخش بود و توانستید محصولی 100% ایرانی و کاملا با کیفیت برای مشتریان خود تولید کنیم.

خرید عمده حباب ساز از تولید کننده اصلی با قیمت پایه برای تمام همکاران باقیمت تولیدی میتوانید از کارخانه ساخت حباب ساز بدون واسطه خریداری کنید. فروش عمده حباب ساز وسیله ای اسباب بازی برای کودکان میباشد که به شکل باتوم طراحی شده و با ارتفاع 35 سانتی متری با سری عروسکی طراحی زیبا با مایع بسیار قدرتمند حباب ساز انبوه میتواند مشتریان را ساعت ها سرگرم کند.

اگر به دنبال جنس درجه یک برای پخش سراسری هستید ومیخواهید به عنوان دست اول اقدام به پخش محصولات حباب ساز کنید بهتر است که از کارخانه تولید کننده ساخت حباب ساز اقدام کنید. در نظر داشته باشید تمامی محصولات داخل استندهای مقوایی با طراحی زیبا بصورت 12 عددی درکارتن های مادر با تعداد 92 عددی بسته بندی شده اند.

همانطور که میدانید حباب ساز محصولی بسیار پرفروش و پراهمیت بوده و در تمام مراکز فروشگاهی اسباب بازی، لوازم تحریر، هایپر مارکت و سوپر مارکت های سطح شهر موجود میباشد. این روزها از این محصول به عنوان طلا یاد میشود زیرا در کوتاه ترین زمان ممکن به فروش میرسد.

 



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

خرید اینترنتی اسپری تاخیری، اسپری تاخیری محصولی جدید برای افزایش حس جنسی آقایان معمولا برای افرادی که زود انزالی دارند خرید اسپری تاخیری بسیار کاربردی و مفید می باشد چراکه به کمک آن میتوانند حس خوبی را تجربه کنند. بسیاری از آقایان به دلیل نیاز جنسی خود همیشه مشکلات زود انزالی دارند که این مشکل باعث شده بود تا اعتماد به نفس آنها کاهش پیدا کند. برای همین منظور در فروشگاه کدکس بهترین اسپری تاخیری را در اختیار شما قرار دادیم تا دیگر در هنگام رابطه جنسی بتوانید نهایت لذت را تجربه کنید.

اسپری تاخیری چیست؟

اسپری تاخیری نوعی بی حس کننده با درصد خلوص پایین است که توسط متخصص آزمایشگاهی زیر نظر دکتر متخصص ساخته و تولید میشود و پس از تست و خطا این محصول زیر نظر وزارت بهداشت کشور تایید و با بسته بندی های مختلف روانه بازار می شود. این محصولات به حالت پاف یا پاششی عمل می کنند و پس از پاشش به ناحیه تناسلی باعث می شود تا همان نقطه مشخص بی حس شده و این مورد باعث دیر انزالی شده و زمان رابطه نیز چند برابر میشود.

نحوه استفاده از اسپری تاخیری

از آنجایی که بسیاری از افراد نوع مصرف این محصولات را نمی دانند لازم است از نحوه استفاده آن را شرح دهیم. ابتدا مقداری ناحیه تناسلی خود را مرطوب نمایید و سپس یک الی دو پاف اسپری تاخیری به ناحیه مورد نظر بپاشید و سپس ۱۰ الی ۱۵ دقیق صبر کنید. حالا ناحیه مورد نظر را بشویید و رابطه خودتان را آغاز نمایید. همچنین برای لذت بیشتر میتوانید دو پاف از اسپری را بر روی سطح بیضه های خود بپاشید و مقداری صبر کنید سپس شروع به رابطه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

پارس تری دی تابلو کودکانه، خرید تابلو نوری کودکانه بک لایت نسل جدید تابلوهای دکوراتیو می باشد که معمولا به جای چراغ خواب نیز از آن استفاده می کنند. این تابلو با قابلیت اتصال به برق شهری و روشن شدن با نور ملایم میتواند حس خوبی را به کودکتان منتقل کنند. تابلو نوری کودکانه محصولی جدید از گروه هنری پارس 3D با طرح و تنوع بسیار بالا در مدلهای کودکانه برای کودک ها بصورت اختصاصی طراحی و ساخته شده است. این سری تابلوها همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است زیر در متریال و مواد اولیه آن تفاوت قائل شده‌ایم تا مشتریان از این سری محصول رضایت کاملی را داشته باشند. از آنجایی که گیمرها افرادی با روحیه حساس و زود رنج هستند بهترین تصاویر از بازی‌های روز و پر طرفدار را در سبد تولید خود قرار داده‌ایم که بتوانیم طیف وسیعی از مشتریان را نیز ساپورت کنیم.

پارس تری دی تابلو کودکانه

تابلو نوری نوعی تابلوهای لوکس جدید با طراحی حرفه‌ای با ایده جدید هستند که دارای چراغ‌های LED و تصاویر جذاب با کیفیت بالا چاپ می‌شوند که حس خوبی را نیز به مخاطبین القا میکند. بسیاری از بچه‌های از جمله خانم و آقایان علاقه مند به شخصیت خاصی از بازی‌های مدرن هستند که تلاش میکنند تا شخصیت واقعی خودشان را همانند این نوع شخصیت‌ها کنند. پس ما بهترین شخصیت‌ها را با طراحی گرافیکی در این سبد طراحی قرار دادیم که بتوانیم بهترین حس را به مشتریان خود ارائه کنیم.

از آنجایی که بازی‌های کامپیوتر از ۱۰۰% گرافیک طراحی شده است تصاویر همگی گرافیکی و غیر واقعیت فیزیکی پارس تری دی بوده و طراحان ما از تکنیک‌های جدید حرفه‌ای برای تولید تصاویر خاص کمک میگیرند تا تابلوهای لوکس نوری جذاب را پیاده سازی کنند. هم اکنون برای اولین بار در کشور تولید انواع تابلوهای خاص لوکس گیمیر را در دست تولید قرار داده‌ایم و افرادی که علاقه مند با بازی‌های جدید روز هستند با انتخاب شخصیت و صحنه‌های مختلف سفارش خودشان را ثبت کنند. همچنین اگر به دنبال تصاویر خاص و جدید هستید نیز می توانید طرح‌های سفارش خودتان را برای ما ارسال کنید تا طبق سفارشات شما عزیزان تابلو مورد علاقه شما را پیاده سازی کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

اسلایم اودی بزرگترین تولید کننده اسلایم با جدیدترین دستگاه‌های تمام اتوماتیک دارای نماد سیب سلامت به عنوان تولید کننده برتر اسلایم در کشور می باشد. گروه Oddy Toys دارای بیش از 60 مدل اسلایم در سایز بندی گوناگون عرضه شده که هر کدام بنا به سلیقه کودکان از استقبال خوبی برخوردار است. معمولا طبقه رنج سنی از این محصول میتوان از +5 سال شروع شود پس محدودیت اسلایم oddy در خلاقیت ذهنی و فکری کودکان برای استفاده و بازی اسلایم اودی وجود ندارد.

اگر به دنبال اسلایم با کیفیت با قیمت ارزان هستید می‌توانید محصول مد نظرتان را از همین فروشگاه تهیه و خریداری کنید. اسلایم یکی از وسایل بازی است و خیلی از کودکان برای سرگرمی خود از آن استفاده می‌کنند، این محصول از آنجایی مورد توجه کودکان قرار گرفت که جذابیت زیادی داشت و از آنجایی که‌این محصول دارای صدای بسیار خارقالعاده‌ای بود کودکان جذب آن شدند. روند بازی کردن با آن بسیار ساده است و فقط کافیست تا آن را ورز داده و سپس لایه‌های کناری آن را روی هم انداخته و سپس آنها را بفشارید تا حس خوب آن را درک کنید. برای سفارش خرید اسلایم ارزان هم اکنون می‌توانید بصورت غیر حضوری با شماره‌هایی که در اختیارتان قرار داده‌ایم تماس بگیرید و سفارش خودتان را ثبت کنید.

اسلایم oddy

نحوه خرید اسلایم

نحوه خرید بسیار آسان است پس قبل از سفارش ابتدا نوع اسلایم را مشخص کنید همانطور که می‌دانید بیش از 30 مدل slime در بازار وجود دارد و هر کدام از آنها مخاطبین مخصوص خودش را دارد. نحوه سفارش به دو روش قابل انجام است روش اول ابتدا وارد بخش فروشگاه سایت شوید و محصول مد نظرتان را انتخاب و سپس اطلاعات خود را به طور کامل وارد نموده و بر روی دکمه ثبت نهایی کلیک کنید. روش دوم می‌توانید با شماره‌هایی که در اختیارتان قرار داده‌ایم تماس بگیرید و سفارشتان را بصورت تلفنی و یا در واتس اپ ثبت کنید. همچنین قبل از سفارش تلفنی ابتدا وارد بخش فروشگاه شوید و با انتخاب محصول مد نظرتان نام آن را به کارشناس فروش بگویید تا ثبت سفارش شما تکمیل شود. شایان ذکر است نحوه پرداخت بصورت کارت به کارت بوده ابتدا هزینه را واریز کرده و سپس اطلاعات کامل خودتان شامل آدرس، شماره تماس و فامیل شریفتان به همراه عکس فیش واریز برای شماره‌هایی که قرار داده‌ایم در واتس اپ ارسال کنید تا مرسوله برای شما ارسال شود.

قیمت انواع اسلایم

قیمت اسلایم بر اساس نوع مواد اولیه که در آن به کار رفته است مشخص می شود پس تفاوت اسلایم با کیفیت و بی کیفیت در نوع نواد اولیه آن است. اگر قرار بر این است تا یک اسلایم با کیفیت خریداری کنید قطعا قیمت آن نسبت به دیگر محصولاتی که در بازار بوده متفاوت است. به همین خاطر ما تلاش را بر افزایش رضایت مشتری قرار داده‌ایم هر چقدر کیفیت محصولات بالاتر رود قیمت نیز افزایش پیدا می‌کند. پس تلاش کرده‌ایم محصولات خود را با فرمولاسیون بهینه شده از مواد اولیه با کیفیت تولید کنیم تا افراد مشتریان بتوانند با قیمت مناسب اسلایم مد نظرشان را خریداری کنند. برای مشاهده لیست قیمت اسلایم با شماره‌هایی که در سایت قرار داده‌ایم در واتس اپ پیاده داده و عبارت “لیست قیمت اسلایم” را بنویسید تا قیمت برای شما ارسال شود.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

آموزش سئو، اگر در این صفحه از سایت کاسب باشی قرار گرفته‌اید قطعا سوالی در ذهن شما پیش آمده که هرچه سریع تر ‌میخواهید بدانید که سئو چیست؟ به زبان ساده و توصیف عبارت “SEO” از سه کلمه Search Engine Optimaize تشکیل شده و به معنای پرشین می‌شود بهینه سازی برای موتور جستجو، البته اگر بخواهیم به معنای مفهوم کلمات پی ببریم. بهترین است معنایی تجربی که ما به آن رسیده‌ایم را مورد تفهیم شما عزیزان قرار دهیم. با توجه به تجربیات بدست آمده سئو به معنی ایده پردازی، بازی با کلمات کلیدی و نوشتن محتوای با کیفیت و چیدمان کلمات کلیدی در متن محتوا به گونه‌ای که به جملات آسیب نرساند. از سال ۲۰۱۲ زمانیکه گوگل اعلام نمود هوش مصنوعی خود را وارد مدار جستجوی خود کرده این حدس زده می‌شد که یک روزی ربات‌های گوگل دقیقا مثل یک انسان رفتار کنند.

پس حتما هوش مصنوعی گوگل را برای انجام امور فعالیت خود در نظر بگیرید، چون دقیقا قسمت‌های مهم سایت را تجزیه و تحلیل کرده و سپس رتبه سایتتان را مشخص می‌کند. ایده یابی یکی از مهمترین نکات کلیدی در سئو سازی سایت است چون ایده‌ها باعث تولید محتوای حرفه‌ای شده و هرچقدر بتوانید کلمات کلیدی را با جملات خلاقانه بنویسید ۱۰۰% در روند رتبه‌گیری سایت تاثیر گذار خواهد بود. هز زمان در مورد خلاقیت صحبت می‌کنیم کاربران فکر می‌کنند که باید کاری خیلی خاصی انجام دهند اما اینطور نیست! منظور از ایده و خلاقیت یعنی عناوینی جذاب حرفه‌ای بنویسید و محتوا را متناسب آموزش سئو با عنوان توصیف کنید. مثل “مهمترین نکات جذاب در آموزش سئو سایت” به همین راحتی با بازی کلمات می‌توانید ایده‌یابی کنید.

آموزش سئو چیست

فاکتورهای مهم سئو سایت

قبل از شروع آموزش سئو سایت باید با فاکتورهای مهم اساسی آشنا شوید با توجه به ابتدای مقاله که توضیح دادیم سئو به سه بخش تقسیم می‌شود حالا باید فاکتورهای بخش‌های مختلف آن را مورد تحلیل قرار دهید.

  • سئوداخلی محتوا نویسی، لینک سازی داخل، فهرست سازی، ساخت صفحات مادر ور فرزند از مهمترین نکات کلیدی هستند.
  • سئوخارجی شامل لینک بیلدینگ، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی ور هرگونه فعالیت خارج از سایت که ربات‌های گوگل را به سمت سایتتان هدایت کند شامل می‌شود.
  • سئوتکنیکال شامل بهینه سازی سورس سایت، رفع مشکلات فنی هاست، تنظیم robots.txt و تنظیم فایل htaccess مهمترین قسمت‌های تکنیکال هستند.

شایان ذکر است گوگل فاکتورهای زیادی را بصورت محرمانه نزد خود نگهداری می‌کند ولی با توجه به تجربیات به دست آمد توسط سئوکاران به مهمترین آنها در قسمت بالا اشاره نمودیم. این موارد را اگر همیشه به آن عمل کنید و زیاده روی نکنید قطعا هم رتبه خوبی را بدست می‌آورید و هم کسی نمی‌تواند با شما رقابت کند.

فاکتورهای مهم سئو سایت

انواع تکنیک در آموزش سئو

همواره تکنیک‌های زیادی بصورت تجربی به دست آمده که هر کدام از آنها در دسته‌های مختلفی قرار دارند و باز هم به سه قسمت سئو کلاه سفید، سئو کلا سیاه و سئو کلاه خاکستری دسته بندی می‌شوند. هر کدام از تکنیک‌هایی که تا به حال اجرا شده جزء سه دسته بالا قرار دارند و هر کدام بنا به تجربیات کاربران می‌تواند مفید و یا به شدت سایت شما را دچار آسیب کند. اما چرا ما به این سه بخش اشاره کردیم؟ خب لازم است بهترن با ساختار انواع سئو آشنا شوید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

  1. سئو کلا سفید : در این موضوع تمام فعالیتی که بصورت روتین وار هر روز بنا به برنامه‌ریزی از قبل تعریف شده انجام شود. مثل تولید محتوای اصولی، بک لینک طبیعی و … این کار باید مداوم و هر روز در یک بازی مشخصی انجام شود. در این روش سایت دیر به رتبه ۱ می‌رسد اما ماندگاری پایدارتری را تجربه خواهید کرد.
  2. سئو کلاه سیاه : در این روش اغلب برای زمانی انجام می‌شود که سایتی میخواهد خیلی سریع رتبه بگیرید و در یک بازی زمانی رتبه ۱ باشد و سپس محو شود. در این روش سایت قطعا با جریمه گوگل مواجه می‌شود.
  3. سئو کلاه خاکستری : ترکیبی از کلاه سفید و سیاه کلاه خاکستری به وجود می‌آید و عملکرد این بخش آنقدر حساس است در برخی تکنیک‌ها اگر یک سوتی کوچک بدهید کارتان تمام است.

آموزش سئو در بهبود عملکرد سایت

در گذشته شرکت‌های زیادی به دلیل نوع فعالیت خود فقط به فکر راه اندازی سایت آموزش سئو بودند اما بهینه سازی آن را اصلا مورد توجه قرار نمی‌دادند به گونه‌ای شد که افرادی سودجو مبالغ سنگین از این افراد دریافت می‌کردند و به آنها وعده رتبه ۱ گوگل را می‌دادند. در نهایت بعد از روز موعود کارفرما به نتیجه دلخواه خود نرسیده و نارضایتی آنها را به همراه داشته است. اما چرا این نکته ظریف را برای دانشجویان خود بیان کردیم؟ چون در هنگام راه اندازی سایت فقط طراخی‌سایت ملاک نیست و شما باید با آموزش سئو بتوانید سایت‌ها را بهینه سازی کنید.

شروع آموزش سئو سازی

از کجا باید شروع کنیم؟ قبل از اینکه بخواهید در دوره آموزش سئو سازی سایت شرکت کنید ابتدا باید اطلاعاتی در این زمینه فعالیت داشته باشید. ابتدا باید کمی با تگ‌های html آشنایی داشته باشید. سپس دستور نگارشی را باید به آن عمل کنید. به ترتیب اگر بخواهیم این نکات را بررسی کنیم ابتدا باید با کلمات کلیدی و نحوه صحیح پیدا کردن آنها آشنا شوید، سپس محتوای خود را با توجه به این کلمات کلیدی بنویسید سپس محتوای خود را در گوگل ایندکس کنید و چند روزی که گذشت عملیات لینک بیلدینگ را اجزا کنید. این روند کلی کار است اما اجرای آن اگر بدون آموزش سئو بخواهید پیش ببرید با مشکل مواجه می‌شوید . نمیتوانید رتبه خوبی بگیرید.

شروع آموزش سئو سازی

با توجه به قوانین مخفی سئو سایت اگر ابتدای کار هستید باید بسیار آرام و پیوسته قدم‌های خود را بردارید تا به مشکلات از جمله پنالتی گوگل مواجه نشوید. پنالتی گوگل زمانی که شما بیش از حد اندازه یک کاری را تکرار کنید ربات‌های گوگل این موضوع را متوجه خواهند شد و مانع رشد صفحات شما خواهند شد. از جمله آموزش‌هایی که در این سایت مطالعه می‌کنید همگی بطور کاملا تجربی بدست آمد و در قالب فیلم آموزشی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تاثیر کلمات کلیدی در آموزش سئو

مهمترین بخش این آموزش‌ها کلمات کلیدی هستند که محتوای همیشه سبز باید بر پایه این کلمات آموزش سئو نوشته شوند. در روند انتخاب کلمات باید میزان سختی آنها را در نظر بگیرید و برای سایت‌های تازه تاسیس به هیچ عنوان از کلمات سخت استفاده نکنید. اگر درختی را در نظر بگیرید و بخواهیم آن را با سئو سایت تمثیل کنیم! ابتدا درخت از یک تنه بسیار کوچک تشکیل شده و سپس آرام آرام تنه‎ی آن قدرتمند و شاخه‌های زیادی روی می‌آیند سپس به میوه می‌رسد. دقیقا همین موضوع برای بهینه سازی سایت نیز تاثیر گذار خواهد بود و باید آن را طوری از شاخه‌های کوچک آن را پرورش دهیم که به یک درخت تنومند تبدیل شود. دقیقا شاخه‌ها در این مثال همان کلمات کلیدی در آموزش‌سئو هستند و باید به نوع آنها دقت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

قیمت لمینت متحرک دندان در داروخانه کرج، این محصول در سه مدل عرضه شده با کیفیت متفاوت که زیبایی دندان ها را تا چند برابر افزایش می دهد. همیشه دندان ها نقطه عطف و یک عنصر مهم در زیبایی خانم ها و آقایان می باشد که باعث زیبایی و افزایش اعتماد به نفس آنها نیز می شود. اعتماد به نفس یکی از عوامل در ارتباط گیری با افراد جامعه است و اگر آن را از دست دهید مانع اجتماعی شدنتان می شود.

دقیقا دندان سفید و یک دست علاوه بر اینکه حس خوبی را به شما منتقل می کند باعث می شود تا اجتماعی تر باشید. شما با توجه به قیمت لمینت متحرک دندان که در این بخش برای شما عزیزان قرار داده ایم می توانید قیمت مورد نظرتان را مشاهده و اقدام به خرید کنید. این محصول با عناوین اسنپ آن اسمایل، ترو اسمایل و سو اسمایل تولید شده و هر کدام به نوعی کیفیت متفاوتی دارند که هر کدام را در ادامه به طور کامل توضیح خواهیم داد.

لمینت متحرک دندان اسنپ آن اسمایل

قیمت : ۹۸۰۰۰ تومان

خرید پستی لمینت

لمینت متحرک ترو اسمایل اورجینال

قیمت : ۱۸۰ هزار تومان

خرید پستی لمینت

معرفی لمینت متحرک دندان اسنپ آن اسمایل در داروخانه

اسنپ اسمایل یکی از معروف ترین لمینت ها می باشد که چند سالی است به طور گسترده تبلیغات انبوهی برای آن شده و می تواند به عنوان یک لایه دندان محافظتی زیبایی را به شما هدیه دهد. اما این نوع محصول برای افرادی مناسب است که دندان های نامنظم، شکسته و افتاده دارند ولی اگر افتادگی دندان دارید باید بدانیدکه اسنپ اسمایل نهایت در حد 5 دندان خالی را می توانید پوشش دهد قیمت لمینت متحرک دندان در داروخانه کرج و به دلیل اینکه خمیر کمی دارد اگر دندان های کمتری دارید این مدل مناسب شما نیست. برای خرید و قیمت لمینت متحرک دندان اسنپ اسمایل در داروخانه آنلاین می توانید بر روی دکمه خرید کلیک و سفارش خودتان را ثبت کنید.

معرفی لمینت متحرک دندان ترو اسمایل داروخانه

ترو اسمایل نامی آشنا و پر اعتبار که در دو مدل متوسط و اورجینال در فروشگاه دندان نیش موجود است و با توجه به نوع انتخاب و خالی بودن دندان ها می توانید از ترو اسمایل استفاده کنید. لمینت متحرک ترو اسمایل که در داروخانه تهیه می کنید دارای قالب طبیعی تر به همراه خمیر بیشتر دارد و به نسب مدل قبلی حداقل سه برابر خمیر بیشتری دارد و به همراه یک چسب سفید کننده عرضه می شود. این لمینت برای افرادی مناسب است که دندان نامنظم، تیره، شکسته و افتاد دارند. اگر دندان های خالی در حد 10 دندان خالی دارید می توانید از این مدلها استفاده کنید. در ادامه قیمت و سبد خرید لمینت متحرک دندان ترو اسمایل در داروخانه را برای شما قرار می دهیم.

معرفی لمینت متحرک دندان پودری سو اسمایل

سو اسمایل نسل جدید لمینت متحرک دندان می باشد که دقیقا مشابه ترو اسمایل می باشد اما با تفاوت اینکه مواد اولیه آن برای قالب زدن به شکل پودر می باشد. این مدل تقریبا مشابه نوع قبلی می باشد و روند قالب زدن آن بسیار آسان می باشد و اگر بخواهید زیبایی دندان های خودتان را افزایش دهید می توانید با قالب زدن یک لایه محافظتی کاملا شبیه دندان استفاده کنید و بر روی سطح دندان کامل بپوشانید. این مدل مناسب تمام افراد می باشد. شما برای تهیه این مدل می توانید با مشاهده قیمت لمینت متحرک پودری سو اسمایل اقدام به خرید آن کرده و سفارش خودتان را بصورت آنلاین ثبت نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

استخدام سئوکار در اصفهان، آموزش سئو اصفهان توسط تیم حرفه ای کاسب باشی با تجربه بیش از ۱۰ سال در فضای سایبر، که با شرکت در دوره آموزش سئواصفهان می توانید این تجربیاتی که ما در این چند سال داشته ایم را به شما منتقل می کنیم. در بخش آژانس دیجیتال مارکتینگ اصفهان می توانید اصول کامل صفر تا صد آموزش سئو در اصفهان را بصورت حضوری و غیر حضوری در این مجموعه طی کنید. پس از شرکت در این کلاس ها می توانید بصورت مستقیم وارد بازار کار شوید. در این دوره آموزشی سئو اصفهان اگر بصورت حضوری شرکت کنید چند پروژه بصورت عملی در کنار آموزش برای شما دانشجویان ارائه می کنیم. ما از پایه صفر تا صد سئو را در فضای کاملا حرفه ای پروژه محور آموزش خواهیم داد. این مجموعه برای اولین بار با هدف رشد و شکوفایی علمی در زمینه سئو اصفهان تصمیم دارد فضایی را ایجاد کند تا صاحبان کسب و کار آنلاین بتوانند در آن شرکت کنند. هدف از آموزش سئو این است تا بتوانیم یک رشد چشمگیری در شهر صنعتی اصفهان ایجاد کنیم که مشاغل آنلاین براحتی بتوانند در این شهر بصورت کاملا گسترده فعالیت کنند.

آموزش سئو در اصفهان

آموزش سئو حرفه ای در اصفهان

همانطور که می دانید اکثر کسب و کارها به سمت سایت و فضای مجازی روی آورده اند، و شما نیز باید دوره عملی و تئوری یادگیری سئو سایت اصفهان را یاد بگیرید تا به مشکل نخورید. اکثر مشاغل در این روزها بصورت اینترنتی فعالیت می کنند چراکه با وجود همه گیر شدن فضای مجازی مخاطبین هدف همیشه به دنبال آسانی کار هستند و به همین خاطر اغلب مردم به خرید اینترنتی روی آورده اند. در سالهای آتی همچنان شاهد رشد و پیشرفت چشمگیر کسب و کار آنلاین شده اید و این موضوع حاکی از این دارد که کاربران به دنبال خرید راحت و بدون دردسر هستند. قبل از اینکه یک سایت را مدیریت کنید لازم است تا سئو سایت در اصفهان بصورت حضوری آموزش ببینید تا بتوانید بصورت کاملا حرفه‌ای به یک وب مستر تبدیل شوید.

آموزش سئو سایت اصفهان

با توجه به تجربه کاری ۱۲ ساله که در زمینه فضای مجازی داریم و بصورت کاملا تخصصی در بازه زمانی ۸ ساله فقط روی مبحث سئو وب‌سایت زوم کرده ایم می خواهیم تا تجارب خود را در اختیار شما همشهری عزیز قرار دهیم. آموزش حرفه ای سئو سایت در اصفهان از جهات مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد که به تنهایی به سه دسته تقسیم می شود. نقشه راهی که برای مخاطبین در نظر گرفته ایم از نقطه صفر مطلق شروع می شود و نکات ابتدایی بصورت کاملا اختصاصی برای شما ارائه می گردد سبک آموزش بستگی به میزان سواد سئو در کلاس ها متفاوت است. استخدام سئوکار در اصفهان قبل از شرکت در دوره های آموزشی یک تست از دانشجویان گرفته می شود تا میزان سطح دانش آنها مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد. پس از اعتبار سنجی دانشجویان زمان و کلاس بندی آنها مشخص میشود.

آموزش سئو اصفهان، استراتژی آموزش سئو در اصفهان

روند آموزش سئو در اصفهان

همواره تلاش داریم تا در محیطی متفاوت دوره سئو در اصفهان را از پایه با رعایت تمام اصول و قواعد برای مخاطبین هدف به زبان ساده بیان کنیم تا افراد درک خوبی از اصل مطلب بدست آورند. با توجه به اینکه سئوسایت با هوش مصنوعی گوگل گره خورده است پس باید در طول دوره به این درک برسید که گوگل دقیقا رفتار شبیه به انسان دارد و هر عملکردی روی سایت اعمال شود نسبت به آن واکنش نشان می دهد.

ابتدا آموزش سئو اصفهان در سایت کاسب باشی به اینگونه است که ابتدا به مقدماتی از سئو آموزش داده میشود سپس میپردازیم به سئو داخلی، سئو تکنیکال و در آخر بحث سئو خارجی که هر سه این موارد بصورت کاملا تخصصی آموزش داده میشود. ما طبق تجربه این دوره را بصورت پروژه محور برگزار می کنیم و دانشجو پس از شرکت در دوره کاملا تفاوت آموزش عملی را حس خواهد نمود. ما تجربه ۱۰ ساله خودمان در این جلسات را در طی ۳ ماه بصورت تئوری و عملی پروژه واقعی با تمام دانشجویان پیش خواهیم برد و از صفر تا صد در بحث آموزش سئو اصفهان همراه شما خواهیم بود.

ترفند سئو اصفهان چیست؟

در مورد هوش مصنوعی در طول کلاس ها مفصل صحبت می شود و هر کدام از الگوریتم های گوگل نیز مورد بررسی قرار می گیرد. استخدام سئوکار در اصفهان در ابتدای کلاس آموزش سئو در اصفهان قصد داریم تا شما را با قواعد کلی آشنا کنیم. سپس یاد خواهید گرفت انواع سئو کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم و بگوییم چرا بعضی از افراد به روش های پر ریسک دست می زنند.

دوره های سئو در اصفهان



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

عمده فروشی تابلو بک لایت، به تابلوهایی که دارای چراغ هستند و بر روی آن تصویری فانتزی قرار دارد بک لایت هم گفته می‌شود اگر نگاهی به درون خود بیندازید باید دید که به چه موضوعی علاقه دارید و طبق سلیقه خود همان موضوع را برای خرید تابلو شب‌خواب انتخاب کنید. اگر روحیه لطیف و آرامی دارید باید تصاویری را برای بک لایت انتخاب کنید که به شما حس خوب و آرامش می‌دهد و اگر خون گرم هستید باید از تابلوهای پر انرژی استفاده کنید. به طور کل طبق برآورد کارشناسان روانشناس هنگام خواب اگر نور در محیط خواب وجود داشته باشد باعث می‌شود تا حس خوبی بدست آورده و آرامش خود را در خواب بدست آورید. در صورت به تمایل به خرید تابلو شب خواب باید چه کارهایی را انجام دهیم؟

فروشگاه خرید تابلو شب خواب کلیک کنید

تابلو شب خواب فانتزی

اگر به طرح‌های فانتزی و جذاب علاقه مند هستید پیشنهاد می‌کنیم ابتدا سلیقه عمده فروشی تابلو بک لایت خود را در میان تصاویر پایین جویا شوید اگر به دلایلی تابلوهای موجود مورد پسندتان نبود می‌توانید تصویر مورد نظر خود را برای تیم پشتیبانی ارسال کنید تا کارشناسان تصویر انتخابی شما را بررسی کرده و سپس نظر نهایی را به عرض شما خواهد رسید. معمولا افرادی که به دنبال چیدمان فانتزی هستند اغلب به دنبال لوازم و اشیا خانگی جذاب هستند تا چیدمان و دکوراسیون منزل خود را با نظم بچینند.

ویژگی تابلو شب خواب

از ویژگی مهم تابلو بلک لایت تنظیم روشنایی فضای اتاق خواب است چون اگر در تاریکی حس بدی پیدا کنید براحتی می‌توانید حس خوبی را در حین خواب بدست بیاورید. وزن بسیار سبک و ساختار بسیار ساده باعث شده تا جذابیت این تابلوها چند برابر شود و تصاویری که بر روی آنها قرار گرفته باعث جذابیت اتاق می‌شود. جنس بدنه تابلوها از دو نوع پلاستیک فشرده طرح چوبی و چوب خالص ساخته شده که طبق سلیقه مشتریان قابلیت سفارشی سازی را نیز دارند. همچنین تصاویر چند لایه‌ای که بر روی آن قرار گرفته جنس پارچه بسیار نرم و با کیفیت است. عمده فروشی تابلو بک لایت معمولا چراغ‌های ال ای دی که در زیر تصویر قرار دارد در مهمترین نقاط تصویر قرار گرفته که هنگام روشن شدن جلوه بسیار حرفه‌ای به تصاویر خواهد داد.

تابلو شب خواب کودکانه

در هنگام شب با توجه به تاریکی و ساهی مطلق اکثر خانواده‌ها به دنبال چراغ خواب برای اتاق کودکان خود هستند اما همانطور که می‌دانید دنیای بچه‌ها با دنیای بزرگان متفاوت است. اگر سعی دارید تا محیطی آرام برای کودک خود ایجاد کنید بهتر است تا از تابلو شب خواب طرح کودکانه استفاده کنید. در این محصولات فروشگاه اسکای رز بهترین طرح‌ها را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا این افراد بتوانند یک تصویر مطابق میل فرزند خود انتخاب کند. اگر نیاز به مشاوره خرید تابلو شب خواب دارید باید بدانید که به چه موضوعی علاقه دارید و دقیقا همان را خریداری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

لمینت متحرک دندان دیجی کالا نی نی سایت، بسیاری از افراد فقط دنبال خرید لمینت متحرک دندان دیجی کالا هستند چون این فروشگاه بصورت کاملا حرفه‌‌ای در سطح وسیع فعالیت میکند. لمینت دندان یک لایه حفاظتی برای دندانهای حساس و جرم گرفته کاربردی است و از دندانهای شما نیز در برابر مشکلات مراقبت میکند. اگر زمانی کافی برای مراجعه حضوری به دندان پزشکی ندارید و میخواهید تحت هر شرایط خیلی سریع از لمینت دندان متحرک موقتی استفاده کنید پیشنهاد میکنیم که این بخش از سایت که مربوط به فروش در دیجی کالا می باشد را استفاده کنید.

همانطور که میدانید در دیجی کالا به عنوان یک فروشگاه مطرح خیلی از فروشندگان در حال فروش محصول می باشند به همین دلیل بهتر است برای پاسخ به سوالات فنی در خرید لمینت متحرک دندان در دیجی کالا از سایتهای تخصصی این محصول خرید کنید تا کارشناسان فروش بتوانند به سوالات شما نیز پاسخ دهند. بسیار مشخص است که هرچقدر هزینه ها بیشتر باشد قیمت تمام شده کالا نیز زیاد میشود پس فروشگاه لمینت دندان اسنپ آن اسمایل بهترین مسیر برای فروش محصولات در این عرصه را فراهم نموده تا افراد از فروشگاه متخصص لمینت سفارش خود را ثبت نمایند.

لمینت متحرک دندان اسنپ آن اسمایل

قیمت : ۹۸۰۰۰ تومان

خرید پستی لمینت

لمینت متحرک ترو اسمایل اورجینال

قیمت : ۱۸۰ هزار تومان

خرید پستی لمینت

 

لمینت متحرک دندان دیجی کالا ترو اسمایل

لمینت متحرک دندان دیجی کالا ترو اسمایل

لیمنت متحرک ترو اسمایل دیجی کالا به عنوان بهترین کامپوزیت متحرک در دنیا معرفی شده و این محصول به دلیل کاربری زیبا سازی دندان توانسته به عنوان بهترین لمینت دندان در دنیا انتخاب شود. به کمک True Smile می توان سطح دندان های خودتان را به طور کامل پوشش دهید و در مراسم های گوناگون زیبایی ظاهری دندانهای خودتان را حفظ کنید. ترو اسمایل درجه یک اورجینال را از فروشگاه دیجی کالا با قیمت مناسب خریداری کنید و به مدت ۲ سال زیبایی دندانهای خودتان را حفظ کنید. ترو اسمایل اورجینال از یک خمیر مخصوص صمغی ساخته شده که محصول کشور آمریکا می باشد که بصورت مستقمی از لینک خرید می توانید اقدام کنید.

قیمت لمینت متحرک دندان دیجی کالا با قیمتهای سایت ما کاملا متفاوت است و هر کسی لمینت متحرک دندان دیجی کالا نی نی سایت با توجه به قدرت فروش خود آن را بالا یا پایین می آورد. با توجه به سفارش انبوه لمینت دندان ما تصمیم گرفتیم تا قیمت متناسب با نیاز مشتری را برای این کالا در نظر بگیریم تا همه بتوانند از این محصول استفاده کنند. خرید لمینت متحرک دندان در دیجی کالا را میتوانید بصورت مستقیم از همین بخش اقدام کنید و سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

لمینت متحرک ترو اسمایل

لمینت متحرک دندان درجه یک ترو اسمایل اصلی

قیمت : ۴۵۰٫۰۰۰ تومان

خرید پستی لمینت

نظرات لمینت متحرک دندان دیجی کالا

در ادامه میخواهیم نظرات برخی مشتریان که نظرات خود را در مورد لمینت متحرک دندان دیجی کالا قرار داده‌اند را مشاهده کنیم و آنها را در معرض دید شما قرار دهیم. همانطور که باید بدانید این محصول در دو مدل درجه یک و دو ارائه میگردد و از نظر کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند. درجه یک با عنوان ترو اسمایل و درجه دو با عنوان اسنپ اسمایل به فروش میرسد که بسته به نیازتان میتوانید آن را خریداری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

قیمت کاندوم خاردار نی نی سایت، نحوه استفاده از کاندوم نی نی سایت هم به این مسئله آموزشی که در بین زوجین بسیار مهم است پرداخته است. اگر برای بارهای ابتدایی است که از کاندوم استفاده می کنید لازم است تا این مقاله را در فروشگاه لوازم بهداشتی بطور کامل مطالعه کنید. با توجه به اینکه خیلی از افراد هنوز طریقه صحیح استفاده از کاندوم را هنوز یاد نگرفته اند تصمیم گرفتیم تا آموزش و نحوه صحیح استفاده از کاندوم که در سایت نی نی سایت درباره آن توضیحاتی را بیان نموده اند و تجربیات زوجین را در اختیار کاربران قرار داده اند را شرح دهیم.

 

پک خرید مخصوص آقایان ( شامل کاندوم، اسپری تاخیری، ژل حجم دهنده ) فقط 165.000 تومان

تلفن پشتیبانی ساعات تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب یکسره ( ارسال فوری ) 09333232010

نحوه استفاده از کاندوم نی نی سایت چگونه است؟ در بسیاری از مواقع پیش آمده که زوجین برای برقرار رابطه نمیدانند که چگونه از کاندوم استفاده کنند، در این بخش از سایت نی نی سایت که در فروشگاه بهداشت یار توضیحاتی را ارائه کرده‌ایم می توانید کمک بگیرید. کاندوم یک وسیله لاتکس با کیفیت بوده که قیمت کاندوم خاردار نی نی سایت به عنوان محافظت باعث جلوگیری از یک سری موارد از جمله بیماری های واژینال می شود. برای خرید کاندوم می توانید در بخش کاندوم کدکس اقدام کنید همچنین نظر شما را به ادامه مطلب جلب می کنیم.

احتمالاً می‌دانید که نباید کاندوم را در کیف پول یا کیف خود نگهداری کنید، اما گاهی اوقات این وضعیت اجتناب ناپذیر است. اگر این کار را انجام دادید، حتماً روی بسته کاندوم را از نظر علائم اصطکاک بررسی کنید. اگر رنگ بسته از بین رفته باشد، احتمالاً کاندوم داخل آن نیز ساییده شده است. این بدان معنی است که احتمال شکستن آن بیشتر است، بنابراین آن را دور بیندازید و یک کاندوم جدید تهیه کنید.

آموزش استفاده از کاندوم

کاندوم های بیرونی یک روش مانع محافظتی هستند. آن ها نوک و تنه آلت تناسلی را می پوشانند و جلوی انزال مایع منی را که در طول ارگاسم آزاد می شود، می گیرند. از کاندوم بیرونی می توان برای رابطه جنسی واژینال، مقعدی یا دهانی استفاده کرد. این کاندوم ها نه تنها می توانند از بارداری ناخواسته محافظت کنند، بلکه می توانند از انتقال عفونت های قیمت کاندوم خاردار نی نی سایت مقاربتی و سایر باکتری ها بین همسران جلوگیری کنند.

در اینجا نحوه استفاده صحیح از کاندوم خارجی آورده شده است:

  • لفاف بسته کاندوم را با دقت باز کنید. از دندان یا قیچی برای انجام این کار استفاده نکنید، زیرا هر دو آن ها ممکن است به طور تصادفی کاندوم را پاره یا سوراخ کنند.
  • کاندوم را از نظر آسیب یا ساییدگی که ممکن است باعث از کار افتادن آن شوند، بررسی کنید.
  • لبه کاندوم را در یک دست بگیرید. نوک کاندوم را با انگشت شست و انگشت سبابه فشار دهید.
  • کاندوم را روی آلت تناسلی بغلتانید و مطمئن شوید که لبه آن در بخش خارجی قرار گرفته است. اگر لبه کاندوم زیر آن است و به درستی نمی چرخد، کاندوم را بردارید و دور بیندازید. زیرا این احتمال وجود دارد که مقداری از پیشاب بر روی کاندوم باشد و از آنجا که پیشاب ممکن است حاوی مقادیر کمی مایع منی و اسپرم باشد، در صورت دور نینداختن کاندوم و استفاده از آن، احتمال بارداری وجود دارد.
  • اگر می خواهید میزان اصطکاک را کاهش دهید، چند قطره از یک لوبریکانت بر پایه آب را به قسمت بیرونی کاندوم بمالید. استفاده از لوبریکانت همچنین می تواند حس جنسی را افزایش دهد.
  • پس از ارگاسم یا انزال، در حالی که آلت تناسلی مردانه هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید آن را از بدن خانم بیرون بکشید. در حالی که کاندوم را بیرون می آورید، آن را با یک دست در جای خود نگه دارید. نگه داشتن کاندوم از لغزش آن که می تواند مایع منی یا مایعات دیگر را وارد بدن همسرتان کند، جلوگیری خواهد کرد.

نحوه استفاده از کاندوم داخلی

کاندوم های داخلی بزرگتر از کاندوم های بیرونی هستند. با این حال، اکثر مردم هنوز هم می توانند به راحتی و به طور موثر قیمت کاندوم خاردار نی نی سایت از آن ها استفاده کنند. کاندوم داخلی عمدتا برای رابطه جنسی واژینال استفاده می شود، اما می توان از آن برای رابطه جنسی مقعدی نیز استفاده کرد. مانند کاندوم های خارجی، کاندوم های داخلی نیز در صورت استفاده صحیح در پیشگیری از بارداری و کاهش خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی بسیار موثر هستند.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

الوکاندوم اصفهان، یک سیستم کاربردی آنلاین در اصفهان می باشد که فقط با یک تماس می توانید در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. ما همواره در جهت سلامت و آسان سازی کارهای شما میکوشیم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را از فروشگاه اینترنتی اسکای رز تکمیل کنیم. این فروشگاه بصورت ۲۴ ساعته فعال بوده و در هر زمانی که نیاز داشته باشید می توانیم انواع کاندوم را با بسته بندی اختصاصی و مخفی برای شما عزیزان ارسال کنیم.

از آنجایی که خیلی از افراد و مشتریان برای استفاده و خرید کاندوم خجالتی هستند می توانند بصورت واتس آپ سفارش خودشان را به همراه مدل و مارک محصول ارسال کنند و سپس ثبت نهایی را انجام دهند. در آخر کمتر از یک ساعت هر کجای اصفهان باشید می توانیم سفارشات شما را ارسال کنیم.

داروخانه محصولات زناشویی در اصفهان

داروخانه آنلاین اسکای رز اصفهان عرضه کننده جدیدترین محصولات زناشویی بصورت حضوری و اینترنتی در اصفهان بزرگ می توانید تهیه کنید. هر آن چیزی که برای لذت نیاز دارید ما در این داروخانه آماده داریم و فقط با یک تماس تلفنی می توانید آن را درب محل تهیه کنید. ما آماده خدمات رسانی به شهر اصفهان هستیم و فقط کافیست درب محل حاضر باشید و محصول مربوطه را از پیک دریافت کنید.

فروشگاه اینترنتی لوازم زناشویی در اصفهان

در فروشگاه اینترنتی الوکاندوم اصفهان ما همواره جدیدترین محصولاتی را در اختیار شما قرار می دهیم از برندهای معتبر ایرانی و خارجی تا بر اساس انتخاب شما بتوانیم خدمات ویژه ای را به شما عزیزان ارائه کنیم. لوازم زناشویی در اصفهان بصورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی اسکای رز قابل تهیه می باشد. فقط کافیست تا محصول خود را انتخاب کنید و آن را در واتس اپ به شماره ۰۹۱۰۷۶۴۰۸۹۷ ارسال کنید تا ثبت سفارش انجام شود.

خرید کاندوم اصفهان از نمایندگی و داروخانه محصولات زناشویی در اصفهان می توانید جدیدترین کاندوم را با قیمت مناسب خریداری کنید. کاندوم یک محصول مراقبتی در جهت حفظ سلامت زوجین می باشد تا بتوانید در هنگام رابطه جنسی از انتقال مریضی جلوگیری کنید. به کمک این محصول کاربردی برای زوجین که میخواهند با خیال راحت از یک رابطه عاشقانه لذت ببرند کاربرد دارد. محصولی که در پیش رو دارید در انواع و مدلهای مختلف مثل ساده، خاردار، پیچی، عروسکی و … ساخته شده و بنا به سلیقه افراد قابلیت استفاده و انتخاب دارند. برای خرید کاندوم اصفهان فقط کافیست تا سفارشتان را از طریق سایت و یا تلفنی داخل واتس اپ ثبت کنید و آن را با پیک درب منزل تحویل بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

کاندوم خاردار دیجی کالا از سری محصولات پرطرفدار آقایان بوده که اغلب با لذت بیشتر در خانم‌ها مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول با تحریک پذیری بسیار بالا توانسته حس خوبی را نسبت به زوجین ایجاد کند. از آنجایی که کاندوم یک محصول 100% بهداشتی و زیر نظر وزارت بهداشت ساخته و تولید می شود میخواهیم لیست بهترین کاندوم خاردار دیجی کالا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

کاندوم خاردار از یک ایده ناب تهیه شد که این موضوع برای افرادی که از نارضایتی جنسی رنج میبردند کمی دشوار بود. اصولا همه افراد به دنبال لذت بیشتر و از طرفی رضایت طرفین می تواند لذت بخش باشد و این احساس رضایت در رابطه دو طرف را از یکدیگر راضی نگه می دارد. از آنجایی که بعضی از آقایان دچار زودانزالی هستند کاندوم های خاردار دیجی کالا عملا می تواند به کمک آنها بیایید و لذت را در زوجین چند برابر کند.

کاندوم خاردار چه زمانی کاربرد دارد؟

اگر میخواهید در روابط زناشویی خود تا چند برابر شریک جنسی خود را لذت دهید بهتر است تا از کاندوم خاردار دیجی کالا استفاده کنید. منظور از خاردار به این معناست که بر روی سطح لاتکس یک سری شیارهای بلند قرار دارد که به طور کامل سطح آن با این شیارها پوشش داده شده است که با برخورد آن به دیوارهای نقاط حساس میتواند حس لذت را تا چند برابر در خانم‌ها افزایش دهد. اما پیشنهاد میکنیم که حتما قبل از مصرف به دستورالعمل آن دقت کنید و از رابطه خود لذت ببرید.

خرید کاندوم خاردار دیجی کالا تحریک پذیری بسیار بالای این محصول باعث شده تا رضایت مشتریان از این کالا چند برابر شود، اگر قصد خرید کاندوم خاردار دیجی کالا را دارید فقط کافیست تا از همین بخش بر روی دکمه خرید کلیک نموده و سفارش خودتان را ثبت نمایید. همچنین هرگونه سوال در این رابطه میتوان با شماره 09333232010 تماس گرفته و سوالات خودتان را بصورت تلفنی، پیامکی و مسنجرهای ایرانی و خارجی مثل واتس اپ، روبیکا، ایتا و… بپرسید و سپس ثبت سفارش کنید.



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

اخذ نمایندگی کاندوم؛ کاندوم یک محصول بهداشتی برای رابطه‌های زناشویی مصرف میشود و از آنجایی که این نیاز همیشه در افراد وجود دارد بهترین ابزار برای جلوگیری از بیماری‌های تناسلی و بارداری ناخواسته میتوان از کاندوم استفاده کرد. برخی افراد برای خرید این محصول به جای اینکه نام اصلی آن را بیان کنند برند کدکس را از داروخانه درخواست میکنندو به همین دلیل کدکس نامی آشنا در بین مشتریان نیز می‌باشد. اما در نظر داشته باشید که این محصول در بسیاری از فروشگاه های بزرگ از جمله داروخانه‌ها، لوازم آرایشی بهداشتی فروشی‌ها دیده میشود و فروش بسیار بالایی را دارد.

برند کدکس چیست؟

کارخانه کدکس به عنوان اولین تولید کننده محصولات بهداشتی توانسته برای اولین بار بصورت رسمی فعالیت کند و محصولات این کمپانی زیر نظر وزارت بهداشت تولید میشود. تمامی محصولات در آزمایشگاه تخصصی زیر نظر کارشناسان تست و بررسی میشود و در هر سری تولید مورد بررسی قرار میگیرد. همچنین نماد استاندارد ایران به عنوان یک کالای مصرفی ایرانی شناخته میشود. این محصول در بخش صادرات توانسته در کشورهای مختلف از جمله روسیه، پاکستان، عراق، تاجیکستان، اروپای شرقی ارسال شود و باعث افتخار شرکت کدکس می باشد. از همین رو این فروشگاه را برای شما عزیزان ایجاد نموده ایم تا بتوانید محصولات کدکس را بصورت مستقیم و بدون واسطه با ارزان ترین قیمت بصورت عمده خریداری کنید.

کاندوم به چند دسته تقسیم میشود؟

اخذ نمایندگی کاندوم شرکت کدکس تقریبا به دو دسته اصلی تقسیم می شوند که هرکدام دارای کاربرد مختلفی می باشند، که‌میتوان به کاندوم ساده و خاردار اشاره نمود.

کاندوم ساده : کاندوم های ساده از لحاظ اسمی شاید ساده به نظر برسند اما دسته های مختلفی دارند که میتوان به کاندوم معروف ۳دهم اشاره کرد، همچنین کاندوم‌میوه‌ای و … از دسته محصولات زیر دسته ساده می باشند که لیست قیمت عمده کاندوم نیز در هنگام درخواست برای شما ارسال خواهد شد.

کاندوم خاردار : این محصول به دو دسته خار درشت و ریز تقسیم بندی می‌شوند و هرکدام با رایحه و ویژگی مخصوص تولید میشوند.

مزیت خرید عمده کاندوم کدکس از کارخانه چیست؟

از آنجایی که این محصول دارای طول مدت مشخص می باشد یعنی دارای تاریخ مصرف است قطعا یکی از مهمترین ویژگی مهم که به عنوان مزیت می توان اشاره نمود تاریخ تولید به روز است و همچنین قیمت متعادل و ارزان آن میتواند در فروش شما چشمگیر باشد. همچنین مشاوره پیش از خرید یکی از مهمترین مزیت های این قسمت میباشد که عملا شما را آگاه میسازد تا راحت تر بتوانید نوع محصولات را انتخاب نمایید. ارسال مستقیم از کارخانه به سراسر کشور در جهت خرید عمده چشمگیر عملا میتواند هزینه های جانبی را از شما کاهش دهد و راحت تر بتوانید سفارشات خودتان را در شهر خود تحویل بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

خرید از کاندوم اصفهان، همکاران ما میکوشند تا خدماتی فعال و بدون ریسک با بسته بندی محرمانه برای مشتریان خود ارسال کنیم. در صورتی که قصد خرید این دسته محصولات جنسی را دارید همین حالا اقدام کنید. با توجه به تجربه فروش بیش از 12 سال در اینترنت فروشگاه لوازم بهداشتی در خدمت شما می باشد تا خدمات خود را بصورت مستقیم به همشهریان گرامی در کوتاه ترین زمان ارائه کند.

خرید کاندوم در اصفهان یکی از عوامل روزمره نیاز زندگی افراد است که یک عذر جداناشدنی از انسان ها می باشد و به دلیل نیاز طبیعی که روزانه یا هفتگی به آن نیاز دارند. عملا باید از عوامل جلوگیری کننده برای لذت بیشتر استفاده کنند. همه ی ما می دانیم که زندگی دنیایی بر مبنای لذت تعریف شده و یکی از لذت های بی نهایت انسان که حس خوبی به آن می دهد نیاز جنسی می باشد. همانطور که می دانید این نیاز بطور طبیعی در انسان های مختلف وجود دارد و هر کسی بنا به نیاز خود اقدام به خرید کاندوم در اصفهان می کنند.

خرید کاندوم در اصفهان با قیمت مناسب در هر ساعت از شبانه روز و هر زمان اگر ساکن مرکز، شمال، جنوب، شرق و یا غرب باشید با یک تلفن ساده می توانید کاندوم مورد نظر خود را داخل واتس اپ سفارش دهید. بسته بندی محرمانه با عنوان محصول دیگر قابلیت ارسال دارد تا حین مواجه شدن با دوستان یا آشنایان شرمسار نباشید. اگر در شهر استان اصفهان هستید بدون معطلی در کمترین زمان ممکن می توانید با یک پیام در واتس اپ ثبت سفارش کنید و ظرف مدت کوتاه سفارش آنلاین کاندوم در اصفهان را ثبت نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

خرید عمده کاندوم، سفارش خرید عمده کاندوم از کارخانه بصورت مستقیم عرضه میشود که در فروشگاه اسکای رز قابل تهیه می باشد، چنانچه به دنبال محصولات کدس، کاپوت، اروس هستید می توانید با واحد فروش این فروشگاه تماس بگیرید و جهت لیست قیمت اقدام نمایید. کاندوم وسیله‌ای کاربردی برای رابطه زناشویی استفاده میشود که در جهت جلوگیری از انتقال بیماری معمولا استفاده میشود. جنس مواد اولیه کاندوم از نوع لاتکس که یک پلاستیک فشرده مقاون و ظریف است طراحی شده و در مقابل فشار، کشش و هوا بسیار مقاوم است چرا که در حین ارتعاش مانع از مشکلات پارگی نیز میشود. چنانچه به عنوان داروخانه یا لوازم بهداشتی فعالیت مستقیم دارید میتوانید برای خرید عمده کاندوم از کارخانه اقدام نمایید. همکاران ما بصورت فعالیت روزانه همه روزه پاسخگوی سوالات شما می باشد.

نحوه سفارش کاندوم عمده

در بحث نحوه سفارش باید ابتدا لیست قیمت محصولات را دریافت کنید در همین حال پس از بررسی و انتخاب محصولات باید سفارشات شما حداقل از موارد مشخص شده عمده رسیده باشد و سپس اقدام به سفارش عمذه کنید. لیست ارسالی شما باید بصورت منظم به همراه اطلاعات شخصی خودتان از جمله آدرس دقیق مشتری، فامیل و یک شماره تماس مستقیم برای ما ارسال کنید تا فاکتور صادر شود. پس از صدور فاکتور هزینه کل فاکتور را برای ما واریز و ظرف مدت ۱ الی ۳ روز کاری سفارشات خودتان را درب منزل یا باربری شهرتان دریافت میکنید. از آنجایی که در بحث فروش عمده کاندوم عملا هزینه های جانبی بالا می‌باشد هزینه باربری برعمده مشتریان گرامی می‌باشد.
چگونه کاندوم سفارش دهیم تا برای ما به صرفه باشد؟

سوالی که همیشه مشتریان از ما دارند همین موضوع است که چگونه سفارشات خودمان را انجام دهیم تا به صرفه و اقتصادی باشد. از آنجایی که کاندوم یک محصول مصرفی می‌باشد باید در نظر بگیرید که همیشه مشتریان خودش را دارد پس از خرید آن ترس یا ابهام نداشته باشید. ما محصولاتی را برای شما ارسال میکنیم که دارای سیب سلامت و نشان استاندارد می باشد که به هیچ وجه حتی فروش آن در سوپرمارکت‌ها نیز قابل فروش است. به هر حال مشتریان گرامی حهت خرید عمده کاندوم باید به گونه ای ثبت سفارش کنید که تمام هزینه های خود را محاسبه کنید، به عنوان مثال یکی از هزینه‌های جانبی مشتریان هزینه باربری می‌باشد که وقتی کل هزینه باربری را تقسیم بر کل تعداد کالا کنید مجموعه نهایت مبلغ کمی بر روی قیمت تمام شده محصول خریداری شده شما باشد.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

خرید عمده کاندوم، سفارش خرید عمده کاندوم از کارخانه بصورت مستقیم عرضه میشود که در فروشگاه اسکای رز قابل تهیه می باشد، چنانچه به دنبال محصولات کدس، کاپوت، اروس هستید می توانید با واحد فروش این فروشگاه تماس بگیرید و جهت لیست قیمت اقدام نمایید. کاندوم وسیله‌ای کاربردی برای رابطه زناشویی استفاده میشود که در جهت جلوگیری از انتقال بیماری معمولا استفاده میشود. جنس مواد اولیه کاندوم از نوع لاتکس که یک پلاستیک فشرده مقاون و ظریف است طراحی شده و در مقابل فشار، کشش و هوا بسیار مقاوم است چرا که در حین ارتعاش مانع از مشکلات پارگی نیز میشود. چنانچه به عنوان داروخانه یا لوازم بهداشتی فعالیت مستقیم دارید میتوانید برای خرید عمده کاندوم از کارخانه اقدام نمایید. همکاران ما بصورت فعالیت روزانه همه روزه پاسخگوی سوالات شما می باشد.

نحوه سفارش کاندوم عمده

در بحث نحوه سفارش باید ابتدا لیست قیمت محصولات را دریافت کنید در همین حال پس از بررسی و انتخاب محصولات باید سفارشات شما حداقل از موارد مشخص شده عمده رسیده باشد و سپس اقدام به سفارش عمذه کنید. لیست ارسالی شما باید بصورت منظم به همراه اطلاعات شخصی خودتان از جمله آدرس دقیق مشتری، فامیل و یک شماره تماس مستقیم برای ما ارسال کنید تا فاکتور صادر شود. پس از صدور فاکتور هزینه کل فاکتور را برای ما واریز و ظرف مدت ۱ الی ۳ روز کاری سفارشات خودتان را درب منزل یا باربری شهرتان دریافت میکنید. از آنجایی که در بحث فروش عمده کاندوم عملا هزینه های جانبی بالا می‌باشد هزینه باربری برعمده مشتریان گرامی می‌باشد.
چگونه کاندوم سفارش دهیم تا برای ما به صرفه باشد؟

سوالی که همیشه مشتریان از ما دارند همین موضوع است که چگونه سفارشات خودمان را انجام دهیم تا به صرفه و اقتصادی باشد. از آنجایی که کاندوم یک محصول مصرفی می‌باشد باید در نظر بگیرید که همیشه مشتریان خودش را دارد پس از خرید آن ترس یا ابهام نداشته باشید. ما محصولاتی را برای شما ارسال میکنیم که دارای سیب سلامت و نشان استاندارد می باشد که به هیچ وجه حتی فروش آن در سوپرمارکت‌ها نیز قابل فروش است. به هر حال مشتریان گرامی حهت خرید عمده کاندوم باید به گونه ای ثبت سفارش کنید که تمام هزینه های خود را محاسبه کنید، به عنوان مثال یکی از هزینه‌های جانبی مشتریان هزینه باربری می‌باشد که وقتی کل هزینه باربری را تقسیم بر کل تعداد کالا کنید مجموعه نهایت مبلغ کمی بر روی قیمت تمام شده محصول خریداری شده شما باشد.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

خرید عمده کاندوم کدکس را می توانید بدون واسطه از کارخانه بصورت مستقیم خریداری کنید، این محصول کاملا کابردی و مناسب آقایان می باشد که آماده همکاری با داروخانه های سطح کشور نیز هستیم.  خرید عمده کاندوم کدکس از کارخانه بدون واسطه برای فروشگاه و مغازه خود خرید کنید. کاندوم یک ابزار کاربردی و مفید برای جلوگیری از انواع مشکلات احتمالی بوده و معمولا در جهت رعایت بهداشت و افزایش رابطه جنسی بوده که معمولا آقایان برای لذت چند برابری استفاده می کنند. این کالا برای تمام سنین مناسب است و در رایحه‌های مختلف عرضه شده است. این محصول با عنوان برند کدکس عرضه شده که می توانید در بخش خرید عمده کاندوم اقدام به دریافت لیست قیمت عمده انواع محصولات بهداشتی کاندوم کنید. برای این منظور ابتدا باید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و اقدام به دریافت لیست قیمت عمده کاندوم کدکس کنید.

عمده محصولات کدکس ساخت کجاست؟

کدکس یک برند تحت لیسانس محصولات بهداشتی ژاپنی بصورت رسمی و زیر نظر بهداشت کشور در یک کارخانه مجهز تولید میشود که به عنوان نماینده پخش سراسری در این فروشگاه تمام محصولات کدکس را می توانید با قیمت عمده به همراه لیست قیمت محصولات برای مشتریان ارسال خواهد شد. هر کجای کشور که باشید تفاوتی نمیکند فقط کافیست با یک تماس لیست سفارش خودتان را برای ما ارسال نمایید و در مدت یک الی 4 روز کاری سفارشات را درب محل یا شهر خود تحویل بگیرید. تمامی سفارشات از مرکز تجارت تهران و درب کارخانه ارسال خواهد شد پس بی واسطه و بدون دردسر سفارشات خودتان را ارسال کنید. این محصول 100% بهداشتی و با بسته بندی پلمپ با کارتن های 600 تایی عرضه میشود که اگر به تعداد هم بخواهید قابلیت ارسال را دارد و طبق سفارش مشتریان گرامی محصولات عرضه میشوند.

در نظر داشته باشید که قیمت‌ها با توجه به سفارش شما مشتریان متغییر است و هرچه تعداد سفارشات بالا باشد عملا درصد تخفیف متعارفی را دریافت خواهید کرد. لیست قیمت عمده کاندوم کدس بر پایه یک قیمت پایه عرضه می شود که اگر خرید بالای 5000 بسته داشته باشید عملا درصد تخفیف خوبی را دریافت خواهید کرد. از آنجایی که کاندوم یک محصول بهداشتی مصرفی و شخصی است پس در استفاده آن کوشا باشید و بصورت یک بار مصرف باید استفاده کنید. همچنین تمامی محصولاتی که از کارخانه کدکس ارسال می شود بصورت پلمپ عرضه خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

تابلو نوری محصولی جدید و متفاوت برای نسل امروز جایگزین چراغ خواب طراحی منحصر به فرد و شکیل که از زیباترین طرح های نسل جدید بهره مند است. این تکنولوژی که در طیف وسیعی عرضه می شود می توانید در فروشگاه اینترنتی اسکای رز بصورت عمده خریداری کنید. تابلو شب خواب چیست ؟ یک وسیله تزئینی برای اتاق خواب بوده و محیط اتاق را بسیار زیبا و رومانتیک می‌کند این وسیله که به عنوان تابلو چراغ دار یا به عبارتی بک لایت شناخته می‌شود. همیشه اگر در مورد تابلو صحبت می‌کردیم ذهن افراد به سمت تابلوهای دیواری سنتی می‌رفت اما رفته رفته با توجه به تغییر سبک زندگی مردم تابلوهای LED امروزه جای گزین وسایل سنتی شده‌اند و در اکثر اتاق خواب‌ها دیده می‌شود. همچنین به عنوان یک کادوئی لاکچری می‌توان از آن استفاده نمود. تابلو شب خواب اگرچه یک وسیله تزئینی است اما در بین خانواده‌ها بسیار محبوبیت زیادی پیدا کرده و با توجه به سفارشی سازی آن جذابیت آن را چند برابر کرده است.

به تابلوهایی که دارای چراغ هستند و بر روی آن تصویری فانتزی قرار دارد بک لایت هم گفته می‌شود اگر نگاهی به درون خود بیندازید باید دید که به چه موضوعی علاقه دارید و طبق سلیقه خود همان موضوع را برای خرید تابلو شب‌خواب انتخاب کنید. اگر روحیه لطیف و آرامی دارید باید تصاویری را برای بک لایت انتخاب کنید که به شما حس خوب و آرامش می‌دهد و اگر خون گرم هستید باید از تابلوهای پر انرژی استفاده کنید. به طور کل طبق برآورد کارشناسان روانشناس هنگام خواب اگر نور در محیط خواب وجود داشته باشد باعث می‌شود تا حس خوبی بدست آورده و آرامش خود را در خواب بدست آورید. در صورت به تمایل به خرید تابلو شب خواب باید چه کارهایی را انجام دهیم؟

فروشگاه خرید تابلو شب خواب کلیک کنید
تابلو شب خواب فانتزی

اگر به طرح‌های فانتزی و جذاب علاقه مند هستید پیشنهاد می‌کنیم ابتدا سلیقه خود را در میان تصاویر پایین جویا شوید اگر به دلایلی تابلوهای موجود مورد پسندتان نبود می‌توانید تصویر مورد نظر خود را برای تیم پشتیبانی ارسال کنید تا کارشناسان تصویر انتخابی شما را بررسی کرده و سپس نظر نهایی را به عرض شما خواهد رسید. معمولا افرادی که به دنبال چیدمان فانتزی هستند اغلب به دنبال لوازم و اشیا خانگی جذاب هستند تا چیدمان و دکوراسیون منزل خود را با نظم بچینند.
ویژگی تابلو شب خواب

از ویژگی مهم تابلو بلک لایت تنظیم روشنایی فضای اتاق خواب است چون اگر در تاریکی حس بدی پیدا کنید براحتی می‌توانید حس خوبی را در حین خواب بدست بیاورید. وزن بسیار سبک و ساختار بسیار ساده باعث شده تا جذابیت این تابلوها چند برابر شود و تصاویری که بر روی آنها قرار گرفته باعث جذابیت اتاق می‌شود. جنس بدنه تابلوها از دو نوع پلاستیک فشرده طرح چوبی و چوب خالص ساخته شده که طبق سلیقه مشتریان قابلیت سفارشی سازی را نیز دارند. همچنین تصاویر چند لایه‌ای که بر روی آن قرار گرفته جنس پارچه بسیار نرم و با کیفیت است. معمولا چراغ‌های ال ای دی که در زیر تصویر قرار دارد در مهمترین نقاط تصویر قرار گرفته که هنگام روشن شدن جلوه بسیار حرفه‌ای به تصاویر خواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

خرید کفش اسپرت جردن، خرید کفش اسپرت جردن اصل دخترانه یکی از طرح های خلاقانه شیک از شرکت نایک می باشد که طرح اصلی آن ساق دار می باشد و عنوان جردن در دنیا شناخته می شوند. طراحی منحصر به فرد و جذاب مناسب تمام سلیقه ها هستند و می توانید با تمام تیپ های اسپرت، لش و … قابلیت ست شدن نیز دارند. اکثر دختران این روزها به دنبال ست تیپ لش یا کفش های ساق دار هستند و اکثرا کفش هایی را می پسندند که در بازار مد شده باشد و افراد زیادی از آن مدلها را خریداری کرده اند. همیشه افرادی که به دنبال مد گرایی هستند از کفش های روز بی نصیب نیستند و می دانند که چه مدل کفش هایی همیشه ترند بازار هستند. کفش جردن یکی از بهترین مدلهای کفش زنانه در بازار است و متوسط سنین این مدل خانم های ۱۶ تا ۴۰ سال هستند که آن را خریداری می کنند.

قیمت کفش جردن اصل دخترانه چقدر است؟

قیمت کتونی جردن ساقدار اصل با توجه به نوع آن می تواند قیمت های متغییری داشته باشد از آنجایی که این محصولات به دو دسته خارجی و ایرانی تقسیم می شوند. شرکت های ایرانی در این میان هستند که دقیقا کیفیت مشابه با اجناس خارجی می زنند اما به دلیل اینکه نتوانسته اند برند سازی کنند مجبور هستند که جنس ایرانی را با برندهای خارجی معرفی کنند. اما نکته جالب اینجاست که تمام کفش های اسپرت با دستگاه های تمام اتوماتیک ساخته می شوند و ایران نیز از این تکنولوژی بی نصیب نیست. به تازگی اشخاص حقیقی با سرمایه گذاری سنگین دستگاه هایی را به کشور وارد کردند که عملا می توانند هر نوع کفش اسپرتی را در حد اورجینال تولید کنند و خیلی از مغازه داران این موضوع را از مشتری مخفی کرده و به اسم جنس خارجی به مردم میفروشند.

اما فروشگاه اینترنتی اسکای رز به عنوان نماینده پخش سراسری کفش اسپرت جردن تمامی اجناس با کیفیت بالا و توسط دستگاه های تمام اتوماتیک ساخته و تولید می شوند و می توانید بصورت مستقیم از ما خرید کنید. تمامی محصولات با بسته بندی پلمپ کارخانه از فروشگاه اسکای رز ارسال می شود و به دو صورت آنلاین و پرداخت درب منزل اقدام به خرید آن کنید.

قیمت خرید کفش جردن های کپی  و اصل چقدر تفاوت دارد؟

بعضی از افراد سودجو در این میام به دلیل اینکه فروش کفش های خارجی اورجینال تقریبا ممنوع است در بازار محصولات ایرانی را با جنس خارجی به فروش می رسانند و پول چند برابر از مشتری می گیرند. اما این نکته را بدانید که تقریبا ۸۷% کفش هایی که به اسم خارجی در بازار عرضه می شود همگی ایرانی هستند. این نکته بسیار مهم را حتما در نظر داشته باشید و اگر از جنس اصلی سردر نمی آورید از جای معتبر خرید خودتان را انجام دهید. یک محصول ایرانی به عنوان های کپی درجه دو یا سه به مشتری فروخته می شود. در حالی که کفش خارجی جردن اصل دارای سریال نامبر یا همان شناسنامه هستند و می توانید برای اصالت آن از سایت اصلی تولید کننده استعلام بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

همانطور که می دانید دیجی کالا سلر به عنوان بخش فروشنده شوید این وظیفه را دارد تا اطلاعات تکمیلی را برای شما عزیزان ارائه کند. پس قبل از هر چیزی لطفا به ساعات ارسال فایل دقت کنید تا به مشکل نخورید. همانطور که می دانید از ساعت 7 شب تا 7:30 صبح روزهای عادی شما زمان دارید تا فایل لیبل سفارشات را برای ما ارسال نمایید. فایل لیبل به صورت pdf باید در شبکه های اجتماعی که ما در ادامه همین بخش اعلام میکنیم ارسال کنید، با توجه به تغییرات در روند قطعی اینترنت در زمان های قطعی اینترنت بین الملل شما می توانید از شبکه های اجتماعی داخلی مثل بله، ایتا، روبیکا و … استفاده کنید و در غیر این صورت در صورتی که اینترنت بین الملل اتصال داشته باشد شما می توانید فایل های خودتان را از طریق واتس اپ ارسال نمایید.

ساعت ارسال لیبل برای چاپ چه زمانی است؟

شما هر روزه می توانید از ساعت 7 شب الی 7:30 صبح روز آینده فایل لیبل مرسوله های خودتان را به شماره ما ارسال نمایید. چرا باید سر ساعت مشخص فایل ها ارسال شوند؟ فقط یک علت مشخص دارد و این موضوع ریشه در آن تایم بودن فروش آنلاین دارد. به دلیل اینکه محدودیت زمانی برای دریافت فایل های لیبل و محموله ها دارید شما موظفید تا در ساعت مشخص فایل های مورد نظر را ارسال نمایید تا بتوانیم قبل از ساعت 10 صبح روز بعد به دست تمام مشتریان برسانیم. همچنین در صورتی که سریع تر نیاز به چاپ لیبل دارید می توانید با ما هماهنگ کنید تا چاپ لیبل را در زمان مشخصی به شما برسانیم.

چاپ لیبل نارنجی دیجی کالا اصفهان بخش دیجی سلر یا فروشنده شوید اقدامی جدید و نو در زمینه فعالیت و فروش محصولات بصورت مارکت پلیس می باشد که شما می توانید در بزرگترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه محصولات خودتان را به فروش برسانسید. همچنین خدماتی دیگر از جمله انبارش کالا و ارسال آنها توسط این مجموعه نیز با هزینه های بسیار پایین در اختیار شما نیز قرار می دهیم. در صورتی که نیاز به این دسته خدمات دارید می توانید با بخش کارشناسان در ارتباط باشید.

چاپ لیبل نارنجی دیجی کالا در اصفهان، با قیمت ارزان قابل انجام می باشد شما در هر زمان از روز می توانید فایل های خودتان را برای ما ارسال نمایید و در همان روز و یا انبار سیار، انبار دیجی کالا دریافت کنید. تمامی خدمات بصورت 24 ساعته قابل انجام است و شما می توانید فایل های لیبل خودتان را برای ما ارسال کنید و پس از چاپ دریافت کنید. در نظر بگیرید فایل لیبل ساعت مشخصی دارد و از آنجایی که این تایم محدودیت زمانی دارد بهتر است که توضیحات تکمیلی در جهت ارسال فایل را برای شما مشتریان گرامی ارائه کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

خرید لامپ خودرو مولتی کالر با کنترل مخصوص که پس از نصب بر روی چراغ خودرو می توانید نور آن را به رنگ دلخواه خود تنظیم کنید. حتما چراغ های رنگی مختلفی را در فیلم های سینمایی ماشینی دیده اید و برای شما سوال شده که چطور رنگ چراغ ها به آنی تغییر می کنند. اگر عاشق ماشین و خودروهای جذاب خاص هستید پیشنهاد می کنیم تا با خرید لامپ خودرو مولتی کالر چراغ های زیبا و رنگی جذابی را برای خودروی خود تهیه کنید. این چراغ ها متشکل از چراغ های SMD چند رنگ بوده که به کمک ریموت کنترل از راه دور می توانید رنگ آنها را به رنگ دلخواه خود تنظیم کنید. معمولا چراغ ثانویه ماشین را می توانید مجهز به چراغ Multi color کنید و یا آن را به حالت چند رنگ تنظیم کنید زیبایی در چشمان مخاطبین برق می زند.

همچنین از مهمترین قابلیت این محصول می توان به فلش زن لحظه ای آن اشاره کرد که اگر به چراغ پلیس توجه کرده باشید عملا این محصول کارکرد فلش زن لحظه‌ای را نیز دارد و با توجه به حس خوبی که در افراد ایجاد می کند نمای خارجی ماشین چند برابر جذاب و زیبا می شود. همچنین این محصول دارای یک روکش ژله ای بوده که سطح کامل را پوشش می دهد تا مانع ضربه به آن شود. مناسب تمام خودروها بوده و پس از نصب می توانید در همان ابتدا رنگ آن را تنظیم کنید و از رانندگی در شب لذت ببرید.

چراغ های ریموت دار مالتی کالی Multi Color از دسته محصولات لوازم خودرو بوده که بسیار جوان پسند و شیک می باشد طراحی منحصر به فرد با خلاقیت بالای این محصول توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند و آنها را از محدودیت خارج نماید. طراحی انحصاری زیبایی منحصر به فردی را به ماشین شما می دهد این محصول شامل دو چراغ رنگی و یک ریموت کنترل از راه دور است که با قیمت ارزان به مشتریان خود در فروشگاه اینترنتی اسکای رز عرضه می شود.

 

قیمت : 95,000  تومان

 

  خرید پستی



قیمت : 95000 تومان

ناگفته نماند این لامپ قابل نصب بر روی انواع چراغ های کوچک خودرو، چراغ‌پلاک، سوکت های سکن با پایه آریایی، دارای ریموت در جهت تغییر رنگ لامپ‌های با قابلیت روشن و خاموش کردن آنها در جهت معاینه فنی و کارهایی از این قبیل می تواند تاثیر گذار باشد. لامپ خودرو Multi Color با لامپ LED شش عدد چراغ های ریز بر روی آن تعبیه شده و نسبت به لامپ های نسل گذشته گرمای ناچیزی را تولید می کنند.

لامپ ال ای دی کنترل دار

در صورتی که قصد خرید لامپ خودرو مولتی کالر ال ای دی کنترل دار را دارید از همین بخش می توانید بر روی دکمه خرید پستی کلیک نموده و اطلاعات خودتان را در جهت تهیه این محصول پر کنید. ظرف مدت سه الی ۵ روز کاری محصول از طریق پست یا تیپاکس در هر کجای کشور که باشید ارسال خواهد شد. محصولی که در پیش رو دارید از کیفیت خوبی برخوردار است و بدون واسطه می توانید آن را اینترنتی خریداری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

همچنین شرایط نگهداری بعد از خرید عمده اسلایم باید در فضای خنک قرار گیرد پس واضح است که نباید محصول را در مقابل نور خورشید مستقیم قرار دهید. بهترین فضا برای نگهداری باید در فضا خنک و دور از نور خورشید قرار گیرد. همچنین اسلایم یک محصول اسباب بازی موقتی با طول عمر کوتاه است و اگر پس از خرید درست از آن نگهداری نکنید با مشکل مواجه میشود. ما کیفیت محصولات را زمانی تایید میکنیم که این محیط را برای محصولات فراهم کنید. اگر توانایی نگهداری در چنین شرایط را ندارید بهتر است که میزان سفارش خود را کاهش دهید.

اگر قصد خرید عمده اسلایم برای مغازه خود دارید را دارید بهتر است تا اسلایم با کیفیت و بی دردسر خریداری کنید تا پس از فروش به مشتریان خود با خیال راحت به کار خود ادامه دهید. اگر در شغل فروش اسلایم فعالیت داشته باشید میدانید که یکی از دردسرهای اسلایم تاریخ نگهداری و نوع کیفیت آنها می باشد معمولا در این دنیای مادی انسان‌ها هر چیزی که ارزان است کیفیت خوبی ندارد. پس به دنبال ارزانی نباشید چون بعضی از همکاران به دلیل اینکه بخواهند فروش بالایی داشته باشند از کیفیت محصولات کم می کنند و قیمت را به پایین ترین حد ممکن می آورند. به همین خاطر هم ماندگاری اسلایم کم می شود و هم از کیفیت و کشسانی آن کم می شود.

از آنجایی که مشتریان حکم ارزشمندی برای ما دارند برای انتخاب بهتر ما چند لیست قیمت عمده با برندهای مختلف برای مشتریان خود آماده نموده‌ایم که بنا به نیاز آنها سفارشات را آماده و ارسال میکنیم. پس در هر کیفیتی که بخواهیم در فروشگاه دیزنی اسلایم می توانید پیدا کنید. بهترین اسلایم های بازار با ماندگاری بالا میتوانید از همین قسمت خریداری کنید. تمامی محصولاتی که عرضه و تولید میشوند با گارانتی 6 ماهه ارسال میشود و هرگونه مشکلی در آن ایجاد شود میتوانید با کارشناس فروش در میان بگذارید و سفارشات خودتان را مجدد دریافت کنید.

برای خرید عمده اسلایم با قیمت پخش ابتدا لازم است از انواع و کیفیت آنها اطلاع کامل پیدا کنید، اسلایم‌ها در انواع مختلف تولید می‌شود و با توجه به مواد اولیه که در ساخت آنها به کار می‌رود کیفیت آن کاملا در نگاه اول قابل تشخیص است. قیمت اسلایم عمده با توجه به میزان خرید مشتریان مشخص می‌شود یعنی حد خرید را باید رعایت کنید تا برای شما قیمت عمده حساب شود. به همین خاطر تصمیم بر این گرفته‌ایم اگر به قیمت پخش می‌خواهید اسلایم خریداری کنید باید حداقل سفارش بالای 10 کارتن باشد که تعداد اسلایم در هر کارتن 60 عدد در انواع یخی، کهکشانی، اکلیلی، متالیک، خامه‌ای و سفید میباشد. هر کدام از این محصولات با توجه به سلیقه مشتریان در رنگ بندی شاد ساخته می‌شود تا افراد بتوانند طیف زیادی از مشتریان را در بر بگیرند.

مرکز خرید عمده اسلایم

برای خرید آنلاین اسلایم عمده ابتدا باید میزان و نوع محصول را مشخص کنید که به چه میزان کالا نیاز دارید چون قیمت‌های بر اساس میزان خرید مشخص می‌شود در صورتی که قصد خرید عمده اسلایم را دارید باید حداقل 4 عدد کارتن خریداری کنید اگر چنانچه سفارش کمتر از این تعداد دارید به قیمت آنها مبلغی اضافه خواهد شد. همچنین کیفیت اسلایم بسیار مهم است و میزان رضایتمندی مشتریان برای ما بسیار اهمیت زیادی دارد به همین خاطر 6 ماه بعد از خرید اسلایم ضمانت میکنیم که کیفیت خوب خود را داشته باشد و از این بازه زمانی به مرور زمان اگر شرایط مناسب نباشد اسلایم خرا میشود.



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

خرید عمده چسب ۵ سانتی مستقیم از کارخانه بدون واسطه خرید کنید! اگر شما هم قصد خرید عمده چسب های پنج سانتی را دارید بهتر است که بدون واسطه اقدام به تهیه این محصول کنید چون کالایی مثل چسب یکی از محصولات پر مصرف می باشد که در تمام ارگان های دولتی و خصوصی کاربرد فراوان دارد. همیشه از چسب ۵ سانت در باربری ها، بسته بندی ها، دفاتر پستی، پیشخوان، تولید کنندگان و … مورد استفاده قرار میگیرد. اما چطور باید نسبت به دریافت لیست قیمت عمده چسب ۵ سانتی اقدام کنیم؟ در فروشگاه اینترنتی اسکای رز به عنوان نمایندگی مرکزی که بخش مرتبط بین مشتری و کارخانه می باشد را با هم مورد بررسی قرار می دهیم.پ

قیمت عمده چسب ۵ سانتی

چنانچه به دنبال دریافت لیست قیمت عمده چسب ۵ سانتی هستید می توانید از همین بخش با شماره ۰۹۱۰۷۶۴۰۸۹۷ تماس بگیرید و لیست قیمت عمده را مشاهده کنید. در نظر بگیرید که اگر به عنوان پخش و عمده فروشی می خواهید فعالیت کنید با ما تماس بگیرید و در نهایت ظرف مدت ۲ الی ۳ روز کاری سفارشات بر اساس نیاز شما مشتریان گرامی آماده و ارسال می شود. عده ای از مشتریان هستند که در نقش باربری و اداره جات فعالیت می کنند و این افراد نیاز بسیار زیاد به نوار چسب ۵ سانتی متری دارند، این نکته قابل تامل می باشد که در هر کسب و کاری هستید می توانید بصورت عمده و در حجم بالا اقدام به خرید عمده چسب ۵ سانتی کنید. در صورتی که قصد فروش عمده چسب ۵ سانتی را در مراکز بازارهای بزرگ شهرتان را دارید بهتر است به عنوان نمایندگی چسب ۵ سانتی اقدام به تهیه این دسته محصول کنید.

پیشنهاد می کنیم تا قبل از خرید ابتدا از کارخانه چسب ۵ سانتی اقدام به دریافت قیمت کرده و سپس سفارشات خودتان را ارسال کنید. در هر حجم و یارد نیاز داشته باشید سفارشات در کمتری زمان ممکن در کارخانه تولید و برای تمام کشور ارسال میشود. ما تلاش داریم تا بهترین محصولات را برای مشتریان خود ارسال کنیم در نظر داشته باشید کیفیت در راستای نیاز مشتریانمان تهیه می شود و چسب ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است با قدرت چسبندگی بسیار بالا که کمک می کند تا بتوانید هر چیزی را بسیار محکم بچسبانید. همیشه در هنگام بارگیری باربری های سراسر کشور چسبندگی چسب بسیار مورد اهمیت است و ما این مورد را توسط کارشناسان کارخانه مورد تحلیل و بررسی قرار داده ایم و تمامی محصولات در پس تولید مورد تست چسبندگی قرار گرفته و سپس روانه بازار می شود.



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

خرید کفش اسپرت جردن اصل دخترانه یکی از طرح های خلاقانه شیک از شرکت نایک می باشد که طرح اصلی آن ساق دار می باشد و عنوان جردن در دنیا شناخته می شوند. طراحی منحصر به فرد و جذاب مناسب تمام سلیقه ها هستند و می توانید با تمام تیپ های اسپرت، لش و … قابلیت ست شدن نیز دارند. اکثر دختران این روزها به دنبال ست تیپ لش یا کفش های ساق دار هستند و اکثرا کفش هایی را می پسندند که در بازار مد شده باشد و افراد زیادی از آن مدلها را خریداری کرده اند. همیشه افرادی که به دنبال مد گرایی هستند از کفش های روز بی نصیب نیستند و می دانند که چه مدل کفش هایی همیشه ترند بازار هستند. کفش جردن یکی از بهترین مدلهای کفش زنانه در بازار است و متوسط سنین این مدل خانم های ۱۶ تا ۴۰ سال هستند که آن را خریداری می کنند.

خرید عمده کفش جردن

قیمت کفش جردن اصل دخترانه چقدر است؟

قیمت عمده کفش جردن کتونی جردن ساقدار اصل با توجه به نوع آن می تواند قیمت های متغییری داشته باشد از آنجایی که این محصولات به دو دسته خارجی و ایرانی تقسیم می شوند. شرکت های ایرانی در این میان هستند که دقیقا کیفیت مشابه با اجناس خارجی می زنند اما به دلیل اینکه نتوانسته اند برند سازی کنند مجبور هستند که جنس ایرانی را با برندهای خارجی معرفی کنند. اما نکته جالب اینجاست که تمام کفش های اسپرت با دستگاه های تمام اتوماتیک ساخته می شوند و ایران نیز از این تکنولوژی بی نصیب نیست. به تازگی اشخاص حقیقی با سرمایه گذاری سنگین دستگاه هایی را به کشور وارد کردند که عملا می توانند هر نوع کفش اسپرتی را در حد اورجینال تولید کنند و خیلی از مغازه داران این موضوع را از مشتری مخفی کرده و به اسم جنس خارجی به مردم میفروشند.

اما فروشگاه اینترنتی اسکای رز به عنوان نماینده پخش سراسری کفش اسپرت جردن تمامی اجناس با کیفیت بالا و توسط دستگاه های تمام اتوماتیک ساخته و تولید می شوند و می توانید بصورت مستقیم از ما خرید کنید. تمامی محصولات با بسته بندی پلمپ کارخانه از فروشگاه اسکای رز ارسال می شود و به دو صورت آنلاین و پرداخت درب منزل اقدام به خرید آن کنید.

قیمت خرید کفش جردن های کپی  و اصل چقدر تفاوت دارد؟

بعضی از افراد سودجو در این میام به دلیل اینکه فروش کفش های خارجی اورجینال تقریبا ممنوع است در بازار محصولات ایرانی را با جنس خارجی به فروش می رسانند و پول چند برابر از مشتری می گیرند. اما این نکته را بدانید که تقریبا ۸۷% کفش هایی که به اسم خارجی در بازار عرضه می شود همگی ایرانی هستند. این نکته بسیار مهم را حتما در نظر داشته باشید و اگر از جنس اصلی سردر نمی آورید از جای معتبر خرید خودتان را انجام دهید. یک محصول ایرانی به عنوان های کپی درجه دو یا سه به مشتری فروخته می شود. در حالی که کفش خارجی جردن اصل دارای سریال نامبر یا همان شناسنامه هستند و می توانید برای اصالت آن از سایت اصلی تولید کننده استعلام بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

سوالی که اکثر مشتریان همیشه در هنگام خرید تشک اصفهان دارند در مورد قیمت این رده محصولات است که عموم مشتریان به میزان هزینه ای که می کنند انتظار کیفیت متعادل نیز دارند. اما از آنجایی که قیمت تشک رویال در اصفهان از نمایندگی اسکای رز خریداری کنید متوجه تفاوت قیمت و کیفیت اورجینال این دسته محصولات می شوید. با توجه به صرفه اقتصادی تصممیم گرفتیم تا در طرح تعویض تشک قدیمی به تشک جدید می توانید به نسبت مابه تفاوت آن تخفیف بگیرید و از یک تشک جدید و با کیفیت استفاده کنید. ما تلاش می کنیم تا در قبال حفظ کیفیت قیمت را به نسبت رقبا مناسب نگه داریم تا در هر رده قدرت خرید هستید بتوانید از این طرح بسیار بی نظیر استفاده کنید.

مرکز خرید تشک در اصفهان

به مرکز فروش تشک در اصفهان خوش آمدید، خیر مقدم به مشتریان جدید و قدیمی که به دنبال محصولات با کیفیت هستند و به عنوان مشتریان وفادار اقدام به خرید بصورت غیر حضوری کنند از میزان درصد مشخصی بهره مند می شوند. در نظر بگیرید تمامی محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و با برند معتبر صادراتی royal به همراه برگ ضمانت نامه کتبی به مشتریان خود عرضه می کنیم تا با خیال راحت بتوانید اقدام به خرید کنید.

معرفی بهترین تشک رویال در اصفهان

تشک رویال بزرگمهر اصفهان، همه ی ما می دانیم یکی از بهترین و باکیفیت ترین تشک هایی که در کشور تولید میشود برند رویال می باشد این محصول از لحاظ استاندارد در سطح بین الملل و اتحادیه اروپا ساخته می شود. و توانسته رضایت مشتریان را در بیش از دو دهه حفظ کند، کیفیت در کنار قیمت همیشه دو فاکتور مهم در خرید تشک اصفهان می باشد که اگر هر دو رعایت نشود عملا فروش یک محصول مقدور نمی باشد. بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا برای همشهریان گرامی بهترین تشک با برند رویال را در اصفهان بصورت نقد و اقساط ارائه کنیم. از آنجایی که کارخانه این برند در پایتخت می باشد و ما به عنوان نماینده فروش در خیابان های مختلف اصفهان به نمایندگی مرکزی می توانید به جای خرید حضوری از خیابان های بزرگمهر، مسجد سید، رباط، سجاد بصورت غیر حضوری سفارش خودتان را با یک تلفن انجام دهید. همکاران ما به رایگان محصول مورد نظر را درب منزل می آورند و شما می توانید آن را دریافت نمایید.

در نظر داشته باشید به عنوان برترین محصول پرفروش کشور تشک رویال را فقط از ما و تنها نماینده مرکزی آنلاین می توانید خریداری کنید و برندهای متفرقه مثل رویا، آرمان و … با برند ما اصلا قابل مقایسه نمی باشد و این را می توانید از زبان مشتریانمان در بخش نظرات بررسی بفرمایید. با توجه به سلیقه و بودجه ای که دارید بدون پیش پرداخت و اقساطی می توانید اقدام به خرید تشک اقساطی در اصفهان کنید.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

اولین باری که وارد داروخانه شدم برای خرید کاندوم خیلی محکم رفتم و به فروشنده گفتم کا… زبانم گیر کرد و نتوانستم کامل آن کلمه را بگویم. این باعث شد که فروشنده خنده ای بر لبانش جاری شود. و خیلی با خون سردی گفتم اگر کاندوم میخوای تا قیمت آنها را برایت بگویم و من خیلی با ترس و اضطراب گفتم نه من اینو نمیخوام و اسمشو یادم رفت چی میخواستم و سریع محل را ترک کردم. این کار باعث شد که من دیگر به داروخانه محل نروم. ولی چرا این ترس وجود داشت؟ به علت روحیه پاک شماست چون هرکسی شخصیتی دارد و اجازه نمیدهد بعضی کلمات را در محلی بازگو کنید.

وسایل بهداشت ارزان بلاخره بعد از کلی تحقیقات اسم برندهای کاندوم را یاد گرفتم و این باعث شد خیلی ساده بروم و آن را خریداری کنم. برندهایی که در فروشگاه کاندوم فروشی مشاهده میکنید جزو بهترین و پرفروش ترین‌ها هستند و شما میتوانید آن را با قیمت مناسب خریداری کنید. پس اگر سوالتان این بود که برای خرید کاندوم چه بگوییم خیلی ساده میتوانید داخل داروخانه شوید و مارک کاندوم مورد نظرتان را بگویید و سپس به فروشنده بگویید حتما داخل نایلون مشکی قرار دهد. با این کار دیگر اضطراب و ترس از نگاه دیگران ندارید.

همچنین میتوانید محصول مورد نظرتان را از فروشگاه کاندوم بهداشت یار خریداری کنید و آن را درب منزل با بسته بندی مخفی تحویل بگیرید. با این روش خرید دیگر ترس ندارید و خیلی راحت بدون هیچ سختی با خیال آسوده میتوانید آن را درب منزل تحویل بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

برای خرید تابلو شب خواب در تهران باید از مراکز معتبری که در این زمینه بصورت تخصصی فعالیت می‌کنند خرید کنید. این محصول با کیفیت فوقالعاده بالا در شهر تهران توسط فروشگاه دنیای تابلو تولید شده و در طرح و رنگ مختلفی ساخته شده است. این محصول در ابعاد مختلفی ساخته شده و هر کدام بنا به سلایق مشتریان سازگار است و حتی می‌توانید بصورت سفارش این محصول را در این فروشگاه سفارش دهید. همانطور که میدانید تابلو یکی از لوازم لوکس و بروز است که در خانه‌ی هر تهرانی نگاه کنید وجود دارد. پس با توجه به پیشرفت تکنولوژی و به لطف صنعت برق تصمیم گرفتیم تا شرایط خرید تابلو شب خواب در تهران را ایجاد کنیم.

 

خرید تابلو شب خواب در تهران

 

اگر صاحب فرزند و یا خانواده هستید و میخواهید محیطی را در حین خواب فراهم کنید پیشنهاد می‌کنیم از تمام مدلهای ما دیدن کنید. این محصولات با توجه به طیف وسیعی از مخاطبین در هر رده سنی و سلیقه‌ای که هستید می‌توانید تابلو خواب مد نظر خود را انتخاب کنید. مواد اولیه که در ساخت تابلو به کار می‌رود از جنس درجه یک ساخته شده و می‌توان به ال ای دی کالر، سیم پیچی دقیق و منظم، دستگاه تغذیه، صفحه پارچه‌ای با طرح چاپ دلخواه و … که هر کدام بنا به دلایلی که مواد اولیه آن کم یا زیاد شود قیمت متغییری می‌تواند داشته باشد اگر بخواهید بصورت سفارش محصولی را خریداری کنید.

ورود به فروشگاه تابلو شب خواب

برای خرید اینترنتی تابلو شب خواب در تهران می توانید از بخش مرکز خرید دنیای تابلو محصول مد نظر را انتخاب کنید. همواره تلاش می‌کنیم تا کیفیت محصولات خود را افزایش دهیم تا بتوانیم رضایت مخاطبین را افزایش دهیم. اگر میخواهید از لوازم لوکس حرفه‌ای استفاده کنید پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده شرایط و کارکرد تابلو شب خواب تهران را مشاهده کنید و سپس تصمی بگیرید. معمولا این محصولات توسط افرادی که دوست دارند کالای تزئینی لوکس خریداری کنند و منزل خود را شکیل نگه دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. و ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر از چراغ خواب استفاده می‌کنیم میتوانید به عنوان جایگزین از این کالا استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

برای خرید تابلو بک لایت دیجی کالا می توانید از معتبرترین فروشگاه اینترنتی کشور محصولات ما را خریداری کنید. دیجی کالا به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های کشور تصمیم گرفته تا بصورت رسمی در فروش تابلو بک لایت اقدام کند و این محصولات را بصورت مستقیم برای مشتریان خود عرضه کند. تابلو بک لایت دیجی کالا در طرح و مدلهای بسیار زیاد عرضه شده و بصورت مستقیم با حذف واسطه توانسته قیمت رقابتی بین مشتریان ایجاد کرده و محصول با کیفیت ارائه کند.

معرفی تابلو بک لایت دیجی کالا

بصورت استاندارد لازم است بدانید تابلو بک لایت در سایت دیجی کالا از کیفیت بالایی برخوردار است و در برابر نور و مایعات بسیار مقاوم بوده است. شاید در فروشگاه های دیگر از تابلو بک لایت با قیمت پایین تر مشاهده کرده باشید اما این تابلوهایی که در این بخش معرفی شده اند همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. پس طبیعی است هرچقدر کیفیت بالاتر رود قیمت نیز افزایش پیدا می کند.

برای اینکه با توجه به سلیقه خود محصول مد نظرتان را انتخاب کنید باید به چند نکته دقت کنید، ابتدا باید ببینید به چه موضوعی علاقه دارید این علاقه مندی میتواند نسبت به طبیعت، اشکال فانتزی، ماشین و … باشد. پس بهتر است به این موارد دقت کنید به هر آن چیزی که علاقه دارید ابتدا دسته بندی مد نظرتان را انتخاب کنید و سپس محصولی که دوست دارید را خریداری کنید. در ادامه لینک چند محصول پرفروش و کاربردی که به سلیقه بسیاری از افراد نزدیک است قرار میدهیم تا بهتر بتوانید محصول خود را خریداری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

فروشگاه تابلو خواب



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

ستور فقرات که از آن به عنوان مایع حیات انسان یاد میکنند مهمترین شبکه عصبی بدن را تشکیل میدهد و خط ارتباطی بین مغز و اعضای دیگر بدن از طریق همین مایع نخاع منتقل میشود. پس اگر به آن بی اهمیت شوید قطعا در دراز مدت با مشکلات حاد مواجه خواهید شد که مهمترین آن سیاتیک کمر، دیسک، قوز و عواملی از این شکل است و هر کدام باعث زجر شما خواهد شد. چگونه باید از این مشکل جلوگیری کرد؟ با ما همراه باشید تا توضیحاتی را در مورد خرید قوزبند ارزان برای شما ارائه کنیم.

خرید اینترنتی قوزبند ارزان چه حُسنی برای دارد؟

همیشه دو نوع افراد با قوز کمر مواجه هستند، دسته اول افراد قد بلند، دسته دوم افرادی که فشار بیش از حد به کمر خود می‌آورند. چرا این دو دسته از افراد همیشه با این مشکلات مواجه میشوند به عوامل مختلفی بستگی دارد. در رنج سنی ۴۵ سال به بعد اگر به بدن خود اهمیت ندهد روز به روز شاهد افتادگی کمر خود خواهید بود و آن قدرت اولیه خود را هیچ وقت نخواهد داشت تا استوار بتواند به حالت صاف قرار بگیرد. ما محصولی را برای این دو دسته افراد پیشنهاد میکنیم که با خرید قوزبند ارزان خیلی راحت میتوانید بار اضافی که روی کمر است را حذف کند.

خرید قوزبند نحوه کارکرد این محصول به حالت مخصوص فشار را از جناق سینه به سمت عقب تغییر جهت میدهد. در این حالت کمر به حالت ایستاده قرار میگیرد و مانع افتادگی آن خواهد شد، کمربندهایی که روی این محصول دوخته شده به حالت پروانه ای ساخته شده و از کش و پارچه درجه یک ترکیب شده که میتواند اندام و عضلات ماهیچه سینه و کتف را به سمت بالا نگه دارد. پس این محصول میتواند در حین بستن حس خوبی را به شما منتقل کند و باعث افزایش اعتماد به نفس شما خواهد شد.

در ادامه میتوانید از نحوه خرید قوزبند اطلاعات دقیق داشته باشید و محصول مناسب را طبق سلیقه خود خریداری کنید. ابتدا با توجه به مشخصات محصولات آن را بررسی نموده و سپس به نسبت سلیقه خود محصول مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

قوزبند رفع افتادگی شانه

خرید قوزبند رفع افتادگی شانه

قیمت : ۴۹۰۰۰ تومان


 

 



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

خرید ارزان توری مجیک مش محصولی کاربردی برای جلوگیری از ورود حشرات به خانه و مغازه که با حالت مغناطیسی که دارد پوشش کامل و حالت بسته شدن ورودی را دارد. توری مجیک مش از یک توری ضحیم با روزنه های ریز تشکیل شده که مانع ورود حشرات به داخل فضای اتاق یا مغازه میشوند. حتما شما هم در فصل بهار و تابستان با این مشکل مواجه شده اید و میدانید که حشرات موزی بسیار آزار دهنده هستند و باعث می شود آرامش شما بهم بریزد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا با استفاده از توری مجیک مش ورودی منزل یا مغازه را با توری مجیک مش پوشش دهید.

ویژگی توری مجیک مش چیست

همانطور که باید بدانید جنس این توری از نوع پارچه مخصوص بوده و ضد چروک می باشد. طراحی آن در ابعاد مختلف بوده و معمولا در سایز مشخص استاندارد برای ورودی درب طراحی شده است. توری مجیک مش در رنگ مشکی بوده و با روزنه هایی که روی آن تعبیه شده باعث گردش هوا در فصول گرم سال را دارد. اگر در مناطق گرم و مرطوب زندگی می کنید قطعا حشرات از جمله مگس، جیرجیرک، انواع پشه و … هستند که وجود آنها حتی در زندگی روزمره می توانید آسیب هایی به شما وارد کنند. برای همین منظور با توجه به اینکه اغلب افراد نیاز به یک توری همه کاره دارند ما این کالا را پیشنهاد میکنیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمانه

خرید عمده ای اسلایم با کیفیت در دسته اسباب بازی ضد استرس که میتوانید از تهران بصورت مستقیم تهیه کنید. ارسال بار اسلایم برای کل کشور مقدور میباشد و خیلی ساده میتوانید این محصول را بدون مشکل از فروشگاه اینترنتی رز مارکت با قیمت عمده اسلایم را خریداری کنید. این محصول در رنگ بندی گوناگون و مدلهای مختلف تولید شده و هر کدام از آنها با مواد اولیه گوناگون ساخته شده است که حس خوبی را به شما خواهد داد. اگر شما هم در شهر خودتان اقدام به پخش اسلایم دارید و به عنوان نمایندگی پخش میخواهید آن را برای مغازه های مختلف پخش کنید میتوانید با قیمت مناسب پخش این محصول را تهیه کنید.

اسلایم وسیله ای بازی موقتی با عمر کوتاه است و باعث کاهش استرس کودکان و افراد در رده سنی مختلف می باشد. هم اکنون مشتریانی که به دنبال این کالای جذاب هستند اکثرا صنف کاری کتاب فروشی، اسباب بازی فروشی، مغازه های سوپر مارکت و ... می باشند و هر کدام بنا به سلیقه مشتریان محصول خود را برای جنس جور کردن مغازه استفاده میکنند. هم اکنون در بخش خرید عمده اسلایم همراه شما هستیم تا بهترین محصولات را در اختیار مشتریان گرامی برای کل کشور ارسال کنیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد